Brun utflod..

Marihøne9

Glad i forumet
Har en skikkelig dårlig følelse nå.. Har 3 spontanaborter bak meg, så brun utflod og litt blod er et dårlig tegn i litt hode..

Har hatt mye symptomer hele veien, men kvalmen har avtatt litt de siste dagene! Fikk litt murringer tidligere i dag å nå fikk jeg brunt på papiret med slim og blod.. Er ingen ledige timer til ultralyd før neste fredag, og kjenner jeg er super stressa!!!! Er 8+2 i dag.. Noen med positive historier til meg? :(

Jeg har spottet brunt hele dette svangerskapet! Er 9+0. Var på ultralyd forrige uke, og så et bankende hjerte :Heartred skal på ultralyd igjen til mandag. Er selvsagt litt nervøs og gruer meg, men gyn mente at det var helt harmløst :) slimhinnene er jo ekstra skjøre i graviditeten! Krysser fingrene for at du har en uskyldig blødning du også :Heartred

Har hatt litt brunt utflod fra og til i 2 uker, og ble sendt til hastetime på sykehuset for ultralyd. Fastlege og jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet.. Men inni der lå det en liten rakker i skjønneste orden med et lite bankende hjerte, og jeg var lengre på vei enn jeg selv trodde.. :) Hun fant ingen grunn til utfloden, men mente det var veldig normalt den jeg hadde.
Håper det samme gjelder for deg også! Kanskje du kan ringe legevakt og spørre om de har ultralydutstyr? Det var det jeg gjorde. 1,5 time senere hadde jeg time på sykehuset

Har hatt litt brunt utflod fra og til i 2 uker, og ble sendt til hastetime på sykehuset for ultralyd. Fastlege og jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet.. Men inni der lå det en liten rakker i skjønneste orden med et lite bankende hjerte, og jeg var lengre på vei enn jeg selv trodde.. :) Hun fant ingen grunn til utfloden, men mente det var veldig normalt den jeg hadde.
Håper det samme gjelder for deg også! Kanskje du kan ringe legevakt og spørre om de har ultralydutstyr? Det var det jeg gjorde. 1,5 time senere hadde jeg time på sykehuset
Så bra! Har ringt legevakten de 3 andre gangene uten hell.. Får bare beskjed om "de er ingenting vi kan gjøre, du kan ringe opp igjen om du mister så mye blod at du blir dårlig".. Så tror ikke de et vits!

Har en skikkelig dårlig følelse nå.. Har 3 spontanaborter bak meg, så brun utflod og litt blod er et dårlig tegn i litt hode..

Har hatt mye symptomer hele veien, men kvalmen har avtatt litt de siste dagene! Fikk litt murringer tidligere i dag å nå fikk jeg brunt på papiret med slim og blod.. Er ingen ledige timer til ultralyd før neste fredag, og kjenner jeg er super stressa!!!! Er 8+2 i dag.. Noen med positive historier til meg? :(
Sist jeg var gravid og blødde litt dro jeg på legevakta. Ikke fornøyd med svaret de ga så ringte føden på sykehuset fikk snakke med jordmor og fikk ultralyd på sykehuset dagen etter.

Så bra! Har ringt legevakten de 3 andre gangene uten hell.. Får bare beskjed om "de er ingenting vi kan gjøre, du kan ringe opp igjen om du mister så mye blod at du blir dårlig".. Så tror ikke de et vits!
Ikke gi deg. Ville ringt legevakten og svarer de det samme ta en tlf til føden

Ikke gi deg. Ville ringt legevakten og svarer de det samme ta en tlf til føden
Tenker jeg ringer i morgen om de tar seg opp, visst ikke venter jeg til mandag. Fastlegen min har ul apparat, så får håpe jeg får time samme dag der! Hver gang dette har skjedd så er det på en fredags ettermiddag! Typisk

Jeg hadde masse brun utflod og noe blod i fra uke 8-9. Symptomene forsvant også en periode der så jeg var overbevist på at jeg hadde mistet. Men ultralyd viste en spirrevipp med bankende hjerte, armer og ben :Heartred
Så lenge du ikke har veldig store smerter så er det sikkert Ok :) men en tul kan iallfall berolige deg og gi deg svar

Jeg har plagdes med brun utflod og snåblødninger siden uke 6. Har vært på 3 ultralyder og er nå i 8 uke. Alt fint ❤️ Er bare livmorhalsen som blør pga smårifter og endringene i kroppen, hormoner osv.

Jeg har hatt både blødning, friskt blod og brun utflod, men her var alt i skjønneste orden. Fikk se en liten en sprelle med bankende hjerte☺️❤️

Back
Topp