Her ser det dessverre ut til å vere over og ut for min del. Var et heller kort opphold gruppen her Utfloden min økte gradvis i mengde, og har i dag vært mer friskt blod enn brunt. Hos legen viste hCG seg å være unormalt lav til å vere i uke 10 i graviditeten. Kom til UL, hvor de fant verken væske, fosterhinner eller foster i livmor. Kun rester etter morkake. Så her har det nok gått til grunne for flere uker siden. Nå er jeg innlagt på sykehuset for å stimulere kroppen til å støte ut restene. Håper det går fort og greit! Takk for fine tilbakemeldinger og gode ord. Dessverre gikk det ikke veien for oss denne gangen, men håper selvfølgelig det ikke er lenge til jeg er gravid igjen. Brukte nesten to år på å komme så langt som dette, og det var en seier i seg selv å i det hele tatt bli gravid! Håper det går raskere å bli smelt på tjukken neste runde!
Lykke til til alle dere!
(Ikke meningen å drive skremselspropaganda, men regner med at dere som er her inne er her for å høre om både gode og dårlige opplevelser. Og da blir litt bidrag dessverre av det dårlige slaget i denne runden.)