Brun utflod

Håper at blødningen er uskyldig [emoji173]️ sender deg en varm klem. Jeg er også veldig usikker på hvordan det kommer til å gå med meg.
Krysser fingrene for oss begge [emoji173]️
varm klem tilbake til deg også <3 Vi får bare håpe på positive svar begge to!
 
Å nei, håper det bare er en uskyldig blødning ❤
Vil beholde alle dere flotte damer her inne på termingruppa ❤
Sender deg en god og varm klem, håper du kan få sove i natt og at legen kan i deg noen oppløftende og betryggende svar ❤
Håper det. Men negative tanker i kveld her ja. Takk for omtanke <3 Godt å prate med dere innpå dette forumet <3 Har samboeren også, som er veldig til hjelp, men noe annet å få snakket med dere som er gravide og kan kjenne på de samme bekymringene!
 
Håper det. Men negative tanker i kveld her ja. Takk for omtanke <3 Godt å prate med dere innpå dette forumet <3 Har samboeren også, som er veldig til hjelp, men noe annet å få snakket med dere som er gravide og kan kjenne på de samme bekymringene!

Hvordan går det? Kommet deg til lege? Funnet ut grunnen til blødningene? Krysser fingrene for deg, og håper det var en uskyldig blødning. [emoji173]️
 
Har vært hos legen nå. Hun prøvde også å roe meg ned og sa hun har hatt flere der med større blødninger enn meg og fortsatt vært gravid og beholdt barnet ut.
Hjelper sånn halvveis og høre :)
Tok HCG i dag og skal ta ny på onsdag. Deretter legetime på fredag. Blir ei laaang uke.
 
Klarer ikke vente.
Har bestilt meg TUL nå til kl 15.00.
Så får jeg se og finne ut av det med engang.
 
Fikk se ett lite frø med bankende hjerte og fosterposen og alt var fint. Legen så ingen tegn til hvor blødningen kom i fra.
Så da er det bare å håpe at blødningen stopper fort igjen og det var med det :)
Frøet var ikke så stort som det skulle vært da i følge mine beregninger (7+1). Var 6+3 i følge legen og størrelsen på embryoet. Får ikke det til å stemme, så håper det ikke har sluttet å vokst ❤
 
Fikk se ett lite frø med bankende hjerte og fosterposen og alt var fint. Legen så ingen tegn til hvor blødningen kom i fra.
Så da er det bare å håpe at blødningen stopper fort igjen og det var med det :)
Frøet var ikke så stort som det skulle vært da i følge mine beregninger (7+1). Var 6+3 i følge legen og størrelsen på embryoet. Får ikke det til å stemme, så håper det ikke har sluttet å vokst ❤

Så godt å høre at det var et bankende hjerte der. Nå må bare lille spire fortsette å vokse og holde seg på plass der h*n hører hjemme ❤
 
Så fint! Håper alt er bra, og du bare har hatt en senere eggløsning enn du trodde. [emoji173]️
 
Takk for det dere, men den ultralyden var nok et falskt håp.
Nå har både jeg og samboeren innsett at dette frøet ikke var sterk nok til å leve lengre.
Har blødd masse i ettermiddag og kveld og med store magesmerter.
Masse tårer og sorg her nå - men har allerede begynt å sett fremover mot neste forsøk.

Lykke til alle dere andre aprilmødre <3 Håper dere har masse hell og lykke med dere!
 
Back
Topp