Brun utflod

siilje

Flørter med forumet
Julibarna 2019
Er nå 6+3. Har den siste uken hatt litt brun utflod som kommer og går. I små mengder, men blir dødsnervøs.

Googla som bare det, og leser at det kan man få uten at det er noe galt. Men leser også om de som mister da.

Hva tror dere?
 
Vanskelig å si... kan være både og
 
Jeg har opplevd at det kan gå bra, og ikke så bra. Hadde blødninger nesten hele 1. Trimester i begge mine graviditeter. Den første endte i MA, den andre har resultert i ei 2år gammel jente[emoji173]️
Håper jeg slipper blødninger denne gangen...
 
Kjøpt meg en Clearblue digital nå. skal ta den og se om den fortsatt viser 3+. Tenker det kan være et hint til meg.
 
Lurt å prøve det. Eventuelt gå til legen og ta blodprøve, med noen dagers mellomrom :)
 
Skjedde meg en gang. "Spottet" da slik i 3 uker, helt fra dagen etter den positive testen til 7+1 da jeg tok privat UL, så bankende hjerte men også blodsamling i livmoren. SA begynte dagen etter. Jeg liker ikke noen bldninger i svangerskapet. Hadde bestilt en ul.
 
Testen jeg tok nå viste 3+. Det roet meg litt.
Har ikke tatt test siden 1 IKM som da viste 2-3 uker.
Blir vel å ta en test til om det kommer noe utflod igjen.
Har tidlig UL 28. august da jeg er 9+2.
 
Testen jeg tok nå viste 3+. Det roet meg litt.
Har ikke tatt test siden 1 IKM som da viste 2-3 uker.
Blir vel å ta en test til om det kommer noe utflod igjen.
Har tidlig UL 28. august da jeg er 9+2.

Virker jo lovende for at dette bare er uskyldig spotting. Håper tiden mot TUL går fort slik at du kan få svar og ro :Heartred
 
Kontakt legen eller gynekolog hvis den begynner å bli mer.
For meg endte i ma ifjor.
Jeg er 4+1 Idag men spotter lyse brun. Hadde hcg prøve igår som var på 352 og skal prøve imorgen også for å se om det har doblet seg.
Kanskje du trenger progestronstøtte. Anbefaler deg å kontakte gynekologen din.
 
Kontakt legen eller gynekolog hvis den begynner å bli mer.
For meg endte i ma ifjor.
Jeg er 4+1 Idag men spotter lyse brun. Hadde hcg prøve igår som var på 352 og skal prøve imorgen også for å se om det har doblet seg.
Kanskje du trenger progestronstøtte. Anbefaler deg å kontakte gynekologen din.
Hvordan var HCG din idag?
 
Håper alt går bra :Heartred
 
Hei. Jeg roet meg ned litt med det, da det kan være vanlig og jeg har hatt så sykt masse symtomer de siste dagene med blant annet kvalme.
Men nå har jeg sittet på badegulvet og grått en halvtime. For nå kom det rødt blod også.
Jeg prøver å tenke positivt, men det er umulig.
Skal ringe legen i morgen og få målt HCG. Kommer til å bli noen lange døgn fremover frem til svar.
 
Hei. Jeg roet meg ned litt med det, da det kan være vanlig og jeg har hatt så sykt masse symtomer de siste dagene med blant annet kvalme.
Men nå har jeg sittet på badegulvet og grått en halvtime. For nå kom det rødt blod også.
Jeg prøver å tenke positivt, men det er umulig.
Skal ringe legen i morgen og få målt HCG. Kommer til å bli noen lange døgn fremover frem til svar.

Å, nei! Håper legen har noe svar til deg i morgen, og at de finner ut grunnen til blødningene. Håper ikke dette går feil vei. Sender deg klemmer og håper du klarer å sove i natt.
 
Å, nei! Håper legen har noe svar til deg i morgen, og at de finner ut grunnen til blødningene. Håper ikke dette går feil vei. Sender deg klemmer og håper du klarer å sove i natt.
Takk for det. Kan ikke gjøre så mye annet enn å vente nå. Å håpe.
 
Håper at blødningen er uskyldig [emoji173]️ sender deg en varm klem. Jeg er også veldig usikker på hvordan det kommer til å gå med meg.
Krysser fingrene for oss begge [emoji173]️
 
Å nei, håper det bare er en uskyldig blødning ❤
Vil beholde alle dere flotte damer her inne på termingruppa ❤
Sender deg en god og varm klem, håper du kan få sove i natt og at legen kan gi deg noen oppløftende og betryggende svar ❤
 
Back
Topp