Brun utflod

Tinndra

Elsker forumet
Hei!
Jeg er 13 uker imorgen og begynte for en uke siden å få brun utflod i trusa. Jeg ble litt bekymra, hadde ikke det i forrige svangerskap. Etter å ha forhørt meg med et par venniner som akkurat har gått gravide sier de at det er helt normalt. Vil likevel høre her inne om det er fler som opplever brun utflod? Det er ikke like mye hver dag men egentlig mest på papiret om morningen. Vi hadde tenkt til å fortelle nyheten til familie i påsken men kjenner at jeg er nervøs for å dele nyheten hvis det egentlig har gått galt. Trenger jeg å være bekymra? Må legge til at jeg ikke har hatt noe vondt eller tegn til blod..

våknet med blod/brunt utflod på papiret for en uke siden. Reiste til legen og ble sendt videre på sykehuset for ultralyd.

Alt såg helt fint og normalt ut, og fekk beskjed om at det var en del som fekk det i uke 12 når en egentlig skulle hatt menstrausjon veka si :)

Største sjokket for oss var nok at det viste seg å være 2 i magen, og ikke bare 1 :-p

våknet med blod/brunt utflod på papiret for en uke siden. Reiste til legen og ble sendt videre på sykehuset for ultralyd.

Alt såg helt fint og normalt ut, og fekk beskjed om at det var en del som fekk det i uke 12 når en egentlig skulle hatt menstrausjon veka si :)

Største sjokket for oss var nok at det viste seg å være 2 i magen, og ikke bare 1 :-p

Takk for svar[emoji4] Var det bare den ene dagen med brunt utflod eller flere dager hos deg også? Så bra at alt var fint hos deg og gratulerer så mye med 2 mageboere[emoji7] Dobbel lykke[emoji173]️

Jeg har hatt brun utflod så godt som daglig helt siden uke 4... Har også hatt episoder med frisk blod, men stort sett bare brun utflod... Vært på to ultralyder (uke 7+11), og alt har sett bra ut begge gangene. Han så ingen grunn til blødningene, men det er verst i forbindelse med avføring og oppkast, så tror det blir forverret av pressing i hvertfall....

Jeg hadde en episode med brun utflod i uke 8. Var på ul uken etter og alt så fint ut. Gyn mente det bare var slimhinnene som var litt skjøre som hadde blødd litt.

Sist svangerskap fikk jeg brun utflod hver gang etter sex og etter avføring [emoji28]

Jeg har brun utflod, men må legge til at jeg har blødd fra uke 4-7 av og på også da. Så lenge det er uten smerter er det nok helt fint..

Det er faktisk mye mer vanlig med brun utflod og blod i svangerskapet enn man skulle tro.

Takk for svar[emoji4] Var det bare den ene dagen med brunt utflod eller flere dager hos deg også? Så bra at alt var fint hos deg og gratulerer så mye med 2 mageboere[emoji7] Dobbel lykke[emoji173]️

Det har vore fleire dagar av og på! :) tusen takk for det:-D

Back
Topp