Brun utflod

Mammafor2engler♡

Forelsket i forumet
hei! :)
Er 35 + 2 i dag og har fått brun utflod i truseinnlegget har hatt mye kynnere i dag. Hva betyr dette? Tegn på at det skjer noe? Burde jeg ringe føden?

På forhånd takk for alle svar :)
 
Brunt betyr gammelt blod. Man er jo hoven der nede så at man kan ha små blødninger men viser bare gammel blod når det kommer ut. Men hvis du er urolig så er det bare å ringe føden [emoji4] de er der for alt [emoji4] og det er bedre å ringe en gang før mye enn en gang før lite [emoji4]
 
Tenker det sikkert er tegn på at noe er på gang, tegningsblødning? Men kan ta tid til fødsel etter det.

Forrige graviditet fikk jeg en liten frisk blødning noen uker før jeg fødte og da sa de at det var tegningsblødning. Men kan tegningsblødning være brun utflod (var ganske lite i innlegget)? :nailbiting:
 
Forrige graviditet fikk jeg en liten frisk blødning noen uker før jeg fødte og da sa de at det var tegningsblødning. Men kan tegningsblødning være brun utflod (var ganske lite i innlegget)? :nailbiting:
Vet egentlig ikke, jeg hadde tegningsblødning noen dager før. Men tenkte bare at hvis det ikke "kom ut" med en gang, så blir det jo brunt. Hvis du f eks har blødd litt om natten og det ikke kommer ut før om morgenen? Men jeg er ikke helsepersonell altså :shy:
 
Vet egentlig ikke, jeg hadde tegningsblødning noen dager før. Men tenkte bare at hvis det ikke "kom ut" med en gang, så blir det jo brunt. Hvis du f eks har blødd litt om natten og det ikke kommer ut før om morgenen? Men jeg er ikke helsepersonell altså :shy:
Min tegningsblødning var veldig liten, bare litt blod blandet med slim/ utflod (beklager ekle detaljer)
 
Synes du bare skal ringe for å være på den sikre siden jeg.

Er det noen av dere kloke damer som kan fortelle meg hva tegningsblødning er? Ikke hørt om før [emoji849]
 
Synes du bare skal ringe for å være på den sikre siden jeg.

Er det noen av dere kloke damer som kan fortelle meg hva tegningsblødning er? Ikke hørt om før [emoji849]


Tegningsblødning er en slimblødning og ofte et tegn på at livmorhalsen modnes og er i ferd med å åpne seg ☺️
 
Jeg snakket med føden forresten! Bare å ringe, så får de vurdere hva du skal gjøre. Dette er mitt tredje barn, så føler jeg vet hva jeg går til og når det blir «alvor» liksom[emoji38]Bor i tillegg nært sykehuset, så jeg ble hjemme for å se an. Det har ikke tatt seg opp noe for min del. Samme vonde kynnerene fortsatt, men er ikke i fødsel. Skal faktisk ta modningsakupunktur i dag. Spennende! Men ingen er like og synes du godt kan ringe å høre med føden for sikkerhetsskyld[emoji173]️
 
Back
Topp