Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde det i nesten 2 uker sist svangerskap, og foran meg sitter en liten gutt på snart 8mnd i vippestolen sin
Brunt utflod er jo på en måte en gammel blødning, kan være pga at vi har tynne slimhinner down under, og kan være ifra sex etc., så skal ikke være noe å bekymre seg over men får du smerter etc så kan du jo ta en telefon til legen din
Så lenge det er brunt og ikke i store mengder tror jeg det kan være andre grunner til dette. Håper det gir seg, og at mensensmertene avtar. Hvor skal du til ul?
Jeg hadde en dem brun utflod og da sa gynekolog at fordi morkaken foreløpig ligger så lavt nede, så kan det komme brun utflod når livmoren strekker seg.
Var ikke noe farlig og man måtte bare slappe av når det kom.
Lykke til på onsdag. håper det er helt uskyldig.
Her har sambo fått beskjed om at det ikke skal kjøpes dopapir med noe rosa eller rødt i mønsteret på seg..... trenger ihvertfall ikke falske scares..
Mens-smerter/murringer kan jo også bare være at livmoren jobber som den skal nå og brunt blod er gammelt. krysser fingerne for deg!