Brun utflod

FruG

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er 9+6, dette er nr 3 - har aldri i løpet av de andre sv.skapene eller sålangt nå hatt noe som helst av brunt eller rødt i trusa, men nå var det lysebrunt slim i truseinnlegget, kommer ingenting når jeg tørker, men tenker det verste siden jeg aldri har opplevd det før. Har ikke hatt sex siste ukene pga kvalmen.
Men kjenner jeg er skikkelig stressa nå...

Litt brun utflod er helt ufarlig. Du trenger ikke bekymre deg. Slimhinnene er veldig skjøre, og det skal ikke så mye til før de blør :)

Litt brun utflod er helt ufarlig. Du trenger ikke bekymre deg. Slimhinnene er veldig skjøre, og det skal ikke så mye til før de blør :)

Er det jeg håper på, kjenner bare jeg blir skikkelig stressa siden det aldri har vært noe antydning i de andre sv.skapene. Skal på tidlig ul på mandag.
Kommer ingenting på papiret nå...

Er det jeg håper på, kjenner bare jeg blir skikkelig stressa siden det aldri har vært noe antydning i de andre sv.skapene. Skal på tidlig ul på mandag.
Kommer ingenting på papiret nå...
Skjønner du blir bekymret. Alltid skummelt med blod når man er gravid, men 99,9% sikkert at det er helt ufarlig. Og på mandag kommer du til å se et lite hjerte som banker og da glemmer du plutselig bekymringene dine :)

Jeg har også spottet en del i dette svangerskapet, er 8+1 nå. Men jeg har vært på 2 ultralyder, og alt står bra til med den lille, så jeg har slått meg helt til ro med at det ikke er noe farlig. Tror det er ganske så normalt, så lenge du ikke har smerter eller friskt blod :)

Håper virkelig alt er bra. Føler at kvalmen er borte i løpet av dagen, og puppene mindre ømme - håper jeg bare innbiller meg og krisemaksimerer, men har en skikkelig dårlig følelse...

Håper virkelig alt er bra. Føler at kvalmen er borte i løpet av dagen, og puppene mindre ømme - håper jeg bare innbiller meg og krisemaksimerer, men har en skikkelig dårlig følelse...

Akuratt det samme sa jeg til mannen da jeg begynte å spotte. Han prøvde å være positiv, men jeg syntes jeg kjente på hele kroppen at noe var galt. Men der tok jeg feil gitt. Jeg tror psyken definitivt kan spille deg et puss. Dette går helt sikkert fint :)

Akuratt det samme sa jeg til mannen da jeg begynte å spotte. Han prøvde å være positiv, men jeg syntes jeg kjente på hele kroppen at noe var galt. Men der tok jeg feil gitt. Jeg tror psyken definitivt kan spille deg et puss. Dette går helt sikkert fint :)

Akkurat slik det er her nå. Mannen er sikker på at alt er bra. Ikke kommet noe mer nå - bank i bordet - og jeg har kastet opp tre ganger.

Måtte det bli mandag fort!

Takk for oppmuntrende ord :)

Jeg har som nevnt tidligere spottet (lys lys brun utflod) i ca 14 dager på rad, alt så fint ut på TUL 10 dager etter! La deg få tenke positive tanker i helgen og slapp av :) :)

Jeg har som nevnt tidligere spottet (lys lys brun utflod) i ca 14 dager på rad, alt så fint ut på TUL 10 dager etter! La deg få tenke positive tanker i helgen og slapp av :) :)

Hjelper å lese slikt :) <3 nå kom akkurat middagen opp igjen - trodde aldri jeg skulle bli glad for å kaste opp 4 ganger på to timer, men det håper jeg er er positivt tegn :)

Godt å høre det er flere!!! Startet på meg også for 2 dager siden. Kjempeskummelt. Er nå 9+5. Skal på UL på mandag, så krysser fingrene for at alt er som det skal!! :D :D

Godt å høre det er flere!!! Startet på meg også for 2 dager siden. Kjempeskummelt. Er nå 9+5. Skal på UL på mandag, så krysser fingrene for at alt er som det skal!! :D :D

Krysser fingrene for oss begge to :)
Har du det hele tiden?

Jeg har hatt blødninger, og det gikk fint.

Så når det bare er brunlig utflod ville jeg ikke vært bekymret!

Nei, har bare hatt i noen dager. Ser ut som det har gitt seg nå :) hva med deg?

Det går bra, var på ul i går og fikk se et sprellende foster :) legen så at jeg har en blodansamling, så fikk beskjed om å ta det med ro et par uker:) ikke kommet noe mer siden i går her heller :)

Det går bra, var på ul i går og fikk se et sprellende foster :) legen så at jeg har en blodansamling, så fikk beskjed om å ta det med ro et par uker:) ikke kommet noe mer siden i går her heller :)
Så herlig! Vi skal på UL i morgen, så håper på jeg får samme beskjed som deg :) utrolig hvor mye man skal bekymre seg

Back
Topp