Brun utflod

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Noen andre som har vært plaget med litt brun/beige utflod? Jeg har hatt det av og på i noen uker, et par ganger har det vært litt rød/rosa, men noen dager ingenting i det hele tatt. Er ikke snakk om store mengder. Bare på papiret. Men har ingen smerter eller noe. Er det noen som har hatt dette og alt har vært fint? Man leser jo helst om de tilfeller der det ikke har gått bra :( bekymret..

Det er som regel ikke noe, men har det holdt på i et par uker ville jeg tatt en tlf til legen å hørt litt.. mulig dem vil sende det til UL ☺ men det er like vanlig å ha litt blod/brun utfold som å ikke ha noe. Hvor langt er du på vei?

Hvor langt er du? Har du vært på noen ULer/hørt hjerte hittil...?
Det er veldig vanlig med sånn utflod, og også blødninger. Så lenge du ikke har vondt eller blør mengder er nok alt helt normalt, men om det ikke roer seg kan det være greit med en sjekk for å se hvor det kommer fra.
Hadde samme i forrige svangerskap - varte og i flere uker, fra ca 10 uker og utover. Kom tidvis en del blid og. Det gikk likevel fint det, og i følge alle gyn vi var hos var det absolutt ikke unormalt, men uansett noe som bør sjekkes ut om det ikke gir seg etter noe tid.

Tusen takk for fine svar. Jeg er 9+4 i dag. Har ikke vært på ul eller noe enda, skal ikke før 9 februar. Ville egentlig vente til nærmest mulig 12 uker for å få se mest mulig så tidlig :) har som sagt ingen smerter i det hele tatt, men man tenker fort det verste..

Jeg hadde det akkurat slik også. Fra ca uke 5-10 og det kom ofte rundt de dagene jeg skulle vanligvis hatt mensen. Men alt er fint, og legen sa det var helt vanlig. Han henviste meg ikke videre. Men jeg var på kontroll i uke 12, og da tok de en ul også. Så alt var fint hos meg. Veldig vanlig det der. Men det bekymrer jo oss litt dessverre.

Jeg har både hatt brun utflod, rosa utflod og blødd. Mindre enn mensen, men mer enn jeg var komfortabel med. Ble sendt på sykehuset for tul, alt shop ok ut. De så at jeg blødde, men så ingen grunn til det. Har vært på 2 tul, og alt ser fortsatt bra ut.

Jeg er 9+5 idag. Har nettopp hatt en uke med rosa utflod, var veldig bekymra. Fikk legetime med ul 4 dager etter, å da fikk jeg se et bankende hjerte <3
Det er visst ganske normalt iom at slimhinnene er så hovne og tåler mindre. Men du burde ta det med ro, spør om sykemelding, det fikk jeg. Du har også krav på ul ved blødning i svangeskapet :-)

Jeg er 9+5 idag. Har nettopp hatt en uke med rosa utflod, var veldig bekymra. Fikk legetime med ul 4 dager etter, å da fikk jeg se et bankende hjerte <3
Det er visst ganske normalt iom at slimhinnene er så hovne og tåler mindre. Men du burde ta det med ro, spør om sykemelding, det fikk jeg. Du har også krav på ul ved blødning i svangeskapet :-)
Da skal jeg ta kontakt med legen, for jeg ser at når jeg stresser eller anstrenger meg så har jeg en tendens til å bli mer plaget. Takk :)

Back
Topp