Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er i uke 7 + 4 idag.
Var på toalettet isted og oppdaget brun utflod i truseinnlegget.
Har også litt murringer..
Er dette "normalt"?
Andre som har det slik?
eller bør jeg innstille meg psykisk på at jeg spontanaborterer snart?...
Har spottet i alle nå 4 svangerskap uten at det var noe galt.så lenge det ikke er friskt blod og vedvarende smerte er det nok ingen grunn til bekymring
Jeg hadde det i første svangerskap og hos meg skyldtes det sensitive slimhinner. Blødde bare jeg nøs Skjønner du blir engstelig, men håper alt er bra med den lille
Jeg spottet brunt den dagen jeg testet positivt, og har tidvis hatt murringer. Har ikke hatt noe siden og alt ser ut til å være bra så det går som regel bra
Har spottet masse brunt med jevne mellomrom, og i dag var jeg på ul og alt var bare bra! trenger absolutt ikke være noe galt! men ta det opp med legen din hvis det varer lenge...var vedvarende bryn utflod som gjorde at jeg ble sendt til tul sist jeg var gravid
Brun utflod har dessverre vært starten på 3 aborter til meg!! Også hadd brun utflod i en stund nå.... pluss en liten blødning.. men så et bankende hjerte forrie uke... så det er håp.. skal sjekke ijenn imorgen tidli
jeg har desverre hatt negative erfaringer med brun utflod.. men jeg har også hatt positive! Med vesla hadde jeg MASSE, og jeg har en frisk og fin datter likevel <3 Så lenge det ikke tar seg opp, avvent og se. pust med magen <3 tenker på deg!
Hadde litt med mini, og senest i går blødde det litt friskt og så brunt, bankende hjerte på ul idag bestilte ul bare for å klare å slappe av.
Satser på at alt er bra med spiren din, klem