Brun utflod

lillian87

Andre møte med forumet
Hei.

Er i uke 7 + 4 idag.
Var på toalettet isted og oppdaget brun utflod i truseinnlegget.
Har også litt murringer..
Er dette "normalt"?
Andre som har det slik?
eller bør jeg innstille meg psykisk på at jeg spontanaborterer snart?...

Er så redd :'(
 
Har spottet i alle nå 4 svangerskap uten at det var noe galt.så lenge det ikke er friskt blod og vedvarende smerte er det nok ingen grunn til bekymring:)
 
Jeg hadde det i første svangerskap og hos meg skyldtes det sensitive slimhinner. Blødde bare jeg nøs :) Skjønner du blir engstelig, men håper alt er bra med den lille :)
 
Jeg spottet brunt den dagen jeg testet positivt, og har tidvis hatt murringer. Har ikke hatt noe siden og alt ser ut til å være bra så det går som regel bra :)
 
Har spottet masse brunt med jevne mellomrom, og i dag var jeg på ul og alt var bare bra! :) trenger absolutt ikke være noe galt! :) men ta det opp med legen din hvis det varer lenge...var vedvarende bryn utflod som gjorde at jeg ble sendt til tul sist jeg var gravid :)
 
Brun utflod har dessverre vært starten på 3 aborter til meg!! Også hadd brun utflod i en stund nå.... pluss en liten blødning.. men så et bankende hjerte forrie uke... så det er håp..:) skal sjekke ijenn imorgen tidli :)
 
Jeg har spottet av og på siden ikm. Velger å satse på at det er helt normalt.
 
Jeg tror jeg spotter etter innvendig ul. For spotter igjen nå, og var på ul i går, og spottet dagen etter sist ul og i 4 dager
 
jeg har desverre hatt negative erfaringer med brun utflod.. men jeg har også hatt positive! Med vesla hadde jeg MASSE, og jeg har en frisk og fin datter likevel <3 Så lenge det ikke tar seg opp, avvent og se. pust med magen <3 tenker på deg!
 
Hadde litt med mini, og senest i går blødde det litt friskt og så brunt, bankende hjerte på ul idag :) bestilte ul bare for å klare å slappe av.
Satser på at alt er bra med spiren din, klem :Heartbigred
 
Last edited:
Back
Topp