Brun utflod

VFA

Betatt av forumet
idag har jeg hatt litt brun utflod. Det har stoppet nå, men er så redd for at det er begynnelsen på sa! Noen som har hatt det samme?
 
Har ikke opplevd det, men for min del skulle ikke mensen kommet før i går. Hva går en festeblødning ut på da? Kan ikke være det? :)
 
Har ikke opplevd det, men for min del skulle ikke mensen kommet før i går. Hva går en festeblødning ut på da? Kan ikke være det? :)

Festeblødning er en liten blødnin når egget fester seg, så man kan ikke få positiv test når man har festeblødning :)
 
Jeg blødde friskt blod 10 dpo og 12 dpo og hadde brun utflod fra 13-17 dpo. Snakka med spl på gynkontor som sa at det et veldig vanlig helt i starten av et svangerskap, både med friskt blod og brun utflod. Hun anbefalte å måle hcg i blod med en dags mellomrom for å trygge meg. Det gjorde jeg, hadde 206 på 14 dpo og 556 på 16 dpo. I tillegg hadde jeg positiv billigtest på 12 dpo og sterkere positiv 14 dpo. Tok digitaltest med ukeindikator 17 dpo som viste gravid 2-3, og igjen 20 dpo - da viste den 3+ :)
 
Jeg blødde friskt blod 10 dpo og 12 dpo og hadde brun utflod fra 13-17 dpo. Snakka med spl på gynkontor som sa at det et veldig vanlig helt i starten av et svangerskap, både med friskt blod og brun utflod. Hun anbefalte å måle hcg i blod med en dags mellomrom for å trygge meg. Det gjorde jeg, hadde 206 på 14 dpo og 556 på 16 dpo. I tillegg hadde jeg positiv billigtest på 12 dpo og sterkere positiv 14 dpo. Tok digitaltest med ukeindikator 17 dpo som viste gravid 2-3, og igjen 20 dpo - da viste den 3+ :)

Så godt å høre din erfaring! :) jeg tenkte å ta blodprøve i morgen. Og må få prøve å få tatt en på mandag også. Tok det lang tid før du fikk svar?
 
Jeg tok prøvene onsdag og fredag, fikk svar på første da jeg tok prøven på fredag, og svar på fredagsprøven på mandag.
 
Jeg har hatt det flere ganger så langt, ikke hver dag da. Men har lest om det og hvor normalt det er, så foreløpig er jeg ikke bekymret av det :)
 
Håper det et uskyldig. Mange blør i første trimester. Klem
 
Takk for svar alle dere :) ingenting her Idag, så krysser fingrene for at det var helt uskyldig! Testene blir også sterkere for hver dag :) har tatt blodprøve hos legen Idag og ny på mandag :)
 
Jeg har også hatt brun utflod i dag :( IKKE gøy!!! Blir så redd for å begynne å blø mer. Da er det tredje gangen på under et halvt år at det går galt.
 
Brun utflod på ny her også i dag. Har hatt plutselige grineanfall jevnt og trutt hele dagen :p Krysser fingrene for oss alle sammen.
 
Jeg hadde å brun/rød utflod med storebror..var på ul og greier..men ikkenoe var galt
 
Jeg har også hatt brun utflod i dag :( IKKE gøy!!! Blir så redd for å begynne å blø mer. Da er det tredje gangen på under et halvt år at det går galt.

Oh no! Håper det bare er uskyldig liten blødning!
 
Jeg hadde brun og rød til og fra i 2 uker en annen gang jeg var gravid. Da var det ikke noe galt :) Ble sjekket mange ganger på ul, men fant ikke grunnen. Men forrige graviditet begynte SA med brun utflod. Men da forsvant alle svangerskapstegn samme dagen som den brune utfloden kom (jeg gikk ned en BHstørrelse på et døgn for eksempel) og det har det heldigvis ikke gjort denne gangen. Så jeg krysser fingrene!

Lykke til alle sammen, det er heldigvis veldig veldig vanlig, så vi får bare håpe at det går bra! Kjenner meg forresten godt igjen i plutselige grineanfall gjennom dagene! ;)
 
Back
Topp