Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke opplevd det, men for min del skulle ikke mensen kommet før i går. Hva går en festeblødning ut på da? Kan ikke være det?![]()
Jeg blødde friskt blod 10 dpo og 12 dpo og hadde brun utflod fra 13-17 dpo. Snakka med spl på gynkontor som sa at det et veldig vanlig helt i starten av et svangerskap, både med friskt blod og brun utflod. Hun anbefalte å måle hcg i blod med en dags mellomrom for å trygge meg. Det gjorde jeg, hadde 206 på 14 dpo og 556 på 16 dpo. I tillegg hadde jeg positiv billigtest på 12 dpo og sterkere positiv 14 dpo. Tok digitaltest med ukeindikator 17 dpo som viste gravid 2-3, og igjen 20 dpo - da viste den 3+![]()
Jeg hadde å brun/rød utflod med storebror..var på ul og greier..men ikkenoe var galt
Jeg har også hatt brun utflod i dagIKKE gøy!!! Blir så redd for å begynne å blø mer. Da er det tredje gangen på under et halvt år at det går galt.
Håper jeg også! Blir så redd!! Får bare se an over helgen...Oh no! Håper det bare er uskyldig liten blødning!
Huff ja. Det forstår jeg godt!Håper jeg også! Blir så redd!! Får bare se an over helgen...