Brun utflod

Spirenr2

Prøver på nr. 2
Var på toalettet i sted og når jeg tørket meg var det brun utflod på papiret. Hjelp.. Mistet jeg igjen? :-(
Forrige gang jeg mistet startet det med sterke smerter/tak og fossblødning..

Ikke nødvendigvis. Mange har uskyldige blødninger iløpet av svangerskapet. Siden det ikke var slik det starta sist da du mista så krysser jeg fingrene for deg denne gangen :) Sender over en stor klem ♡

Jeg hadde også brun utflod i starten. Det er helt normalt. Hvis det blir store mengder kan det tyde på at du mister.

Har du smerter nå?

Jeg hadde også brun utflod i starten. Det er helt normalt. Hvis det blir store mengder kan det tyde på at du mister.

Har du smerter nå?

Ingen smerter:-) har hatt mensmurringer ganske ofte da, men det har jeg forstått er ganske normalt! Takk for svar! Er 5+1 i dag, så håper dette går veien!

Krysser fingrene for deg :-*
Mensmurringer er vanlig, så det trenger ihvertfall ikke være et dårlig tegn.

Jeg opplevde noe brun utflod ca 5+5 ved et par-tre toalett besøk. Det gav seg med en gang. Er nå 6+1! Tror det er veldig vanlig, så ville ikke bekymret meg :)

Beige og brunt er visst helt normalt, og kan være overskudd fra slimhinnen:-) satser på at dette går helt fint!

Jeg opplevde noe brun utflod ca 5+5 ved et par-tre toalett besøk. Det gav seg med en gang. Er nå 6+1! Tror det er veldig vanlig, så ville ikke bekymret meg :)
Beige og brunt er visst helt normalt, og kan være overskudd fra slimhinnen:) satser på at dette går helt fint!

Takk for svar og erfaringer! har ikke kommet noe mer enn det i formiddag. var veldig lite, ca. på strl med en 50 øring, så håper det går veien :) <3

Nå har det begynt å blø.. Faen altså! Andre gang i år.. Så ufattelig lei meg.

Åh, nei.. Håper det er en ufarlig blødning. God klem til deg.

Eg har blødd i starten ved alle mine svangerskap, var til sjekk alle gongene men alt var i orden og fant ikkje nåke gale. Fekk besjed at det var normalt, og at for enkelte kunne det tolkes som et symptom på graviditeten. Ikkje nåke hyggelegt symptom spør du meg men... Når eg hadde tidleg sa i uke 5 fyre eldste jenta, var det blødning med store smerter... krysser fingrane for at det gjeng bra for deg!!!! Masse masse lykke til!!!!...

Hvordan går det med deg? Håper at blødningen avtok.

tusen takk for svar alle sammen! vært å tatt hcg prøve, skal ta ny på mandag. blødningen avtok. blødde ikke mye!

Back
Topp