Brun utflod!

MI88

Elsker forumet
VIP
Augustlykke 2015
Hei! Håper det er greit jeg spør her! Har termin 2 august, men det er nesten ingen på augustforumet enda!
Håper noen av dere kan hjelpe meg!
Har hatt brun utflod siden 7 dpo nå, å det bekymrer meg litt! Er 4+0 i dag! :) Testene blir heldigvis sterkere å det kommer ikke så veldig mye brun utflod,kommer mest på morgenen åsså avtar det mot kvelden! Har alltid brukt å spotte før mens! Det har ikke kommet noe frisk blod! Blir jo så bekymret for at jeg skal miste! Noen som har erfaring?

Det er ganske vanlig med brun utflod i begynnelsen. Sist jeg gikk gravid hadde jeg brun utflod og blødde ganske mye av og til de første 3 mnd, så kan gå bra fordi.. Vertfall min erfaring! Masse lykke til ;)

Det er ganske vanlig med brun utflod i begynnelsen. Sist jeg gikk gravid hadde jeg brun utflod og blødde ganske mye av og til de første 3 mnd, så kan gå bra fordi.. Vertfall min erfaring! Masse lykke til ;)
Det er ganske betryggende å høre! :) har egentlig en følelse på at dette kommer til å gå bra! Men man blir jo bekymret uansett! Takk for lykkeønskninger! :)

Det er ganske betryggende å høre! :) har egentlig en følelse på at dette kommer til å gå bra! Men man blir jo bekymret uansett! Takk for lykkeønskninger! :)

Så gøy at du ble gravid du og :)

Som nevnt over så er det veldig vanlig, og brunt betyr gammelt blod.

Krysser alt for at spira klorer seg fast ♡

Det er veldig vanlig som de andre skriver, og betyr jo gammelt blod! :) SÅ dette går nok bra, krysser fingra for deg, måtte spira di klore seg fast helt til august <3

Så gøy at du ble gravid du og :)

Som nevnt over så er det veldig vanlig, og brunt betyr gammelt blod.

Krysser alt for at spira klorer seg fast ♡
Ja! :D d-vitaminer gjorde susen her også! ;)
Ja, håpet er der værtfall så lenge det ikke kommer friskt blod! Jeg har jo også et lettblødelig parti inne i skjeden, det kan kanskje også være årsaken?
Kommer til å holde meg rolig i helgen å blir det ikke bedre så ringer jeg legen på mandag! :)
Håper lille frø blir til en sunn å frisk baby! <3

Det er veldig vanlig som de andre skriver, og betyr jo gammelt blod! :) SÅ dette går nok bra, krysser fingra for deg, måtte spira di klore seg fast helt til august <3
Det er så betryggende å lese dette! <3 takk for at du krysser fingra for meg! :) håper dette holder helt til august!

Ja! :D d-vitaminer gjorde susen her også! ;)
Ja, håpet er der værtfall så lenge det ikke kommer friskt blod! Jeg har jo også et lettblødelig parti inne i skjeden, det kan kanskje også være årsaken?
Kommer til å holde meg rolig i helgen å blir det ikke bedre så ringer jeg legen på mandag! :)
Håper lille frø blir til en sunn å frisk baby! <3

Man skal visst ikke undervurdere de vitaminene nei :D

Ikke umulig det er skjedepartiet som du sier nei.
Sikkert lurt å holde seg rolig for å være på den sikre siden.

Håper på sunn og frisk baby til deg jeg og♡

Jeg tenker også at brun utflod må vel være positivt. Vi krysser fingre for at det ikke har noe med den lille spira å gjøre. Dette skal gå bra :)

Man skal visst ikke undervurdere de vitaminene nei :D

Ikke umulig det er skjedepartiet som du sier nei.
Sikkert lurt å holde seg rolig for å være på den sikre siden.

Håper på sunn og frisk baby til deg jeg og♡
Nei, absolutt ikke! Så jeg sier tusen takk for det tipset om d-vitaminer altså! ;)
Håper bøllefrøet ditt også blir en sunn å frisk baby! :D <3

Jeg tenker også at brun utflod må vel være positivt. Vi krysser fingre for at det ikke har noe med den lille spira å gjøre. Dette skal gå bra :)
Godt å se at andre også er positive! :) hjelper veldig! <3

Nei, absolutt ikke! Så jeg sier tusen takk for det tipset om d-vitaminer altså! ;)
Håper bøllefrøet ditt også blir en sunn å frisk baby! :D <3

Må jo tipse om det jeg finner ;)

Krysser alt for oss begge ♡

Back
Topp