Brun utflod

Ikke denne gangen men med førstefødte, når man er gravid så er sslimhinner ekstra følsomme og det skal ofte lite til for å få en liten blødning. For min del var det mest sannsynlig sex og tunge løft som var grunnen.

Åååh takk for tilbakemelding. Vi hadde sex natta før. Så tenker det var derfor. Men blir så redd.. God å høre at du fikk en frisk liten skatt til tross for miniblødning. Betryggende <3

Jeg har hatt det nå. To tilfeller. Jeg skal til legen i morgen for å få bekreftet at hcg stiger som det skal og at alt er bra. Bittelitt bekymret blir man jo, men det er vel ca 30% av alle gravide som opplever det, og helt uten at det er noe galt. Sjansen er størst for at alt er som det skal være. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt brun-rød blødning/spotting i 6 dager nå. Var hos legen i dag for å sjekke om hCG nivået stiger. Neste blodprøve blir på torsdag. Håper bioingeniørene er effektive på SUS slik at jeg får svar før helgen. Jeg hadde en MA i november så det er litt vanskelig å ta det helt innover seg at jeg er gravid, spesielt med dette brune greiene. Håper alt går bra!

Back
Topp