Brun utflod!

Onica

Forelsket i forumet
Jeg fikk i dag litt brun utflod ser ut til og være gammelt blod og veeeldig veeeldig usikker på hvordan det går med den lille inni magen :S di sa på legekontoret at d var helt normalt å at jeg skulle ta det med ro en stund, og ta kontakt vist dette ble værre å at d ikke stoppet. Har time hos legen dn 12. Er 11 uker til lørdag så jeg håper på at alt er ok når jeg har kommet såpass langt.. Er det noen andre som har hatt dette?

ja, flere gangeR:) jeg ville ikke engsta meg hvis jeg var deG:)

Som æ skjønne,så e d heilt normalt med litt brunlig utflod,så trur ikke du treng å vær bekymra :) Aillt e nok i orden me lille spiren :)

Som æ skjønne,så e d heilt normalt med litt brunlig utflod,så trur ikke du treng å vær bekymra :) Aillt e nok i orden me lille spiren :)

Oki er litt godt å høre med noen andre om d :D..blei liksom så bekymra for hadde d ikke i forrige svangerskap. men da får vi satse på at alt er i orden til jeg får meg en tidlig UL:)

jeg hadde i slutten av uke 5, fikk og beskjed om at det var helt normalt. Har vært på ul etterpå, og alt så helt fint ut

Jeg hadde brun utflod tidlig i svangerskapet og har sett på ul at alt er fint (foreløpig). Går nok bra det der :)

Har vært hos legevakten nå nettopp har ikke stoppa opp enda :(:(å hu rekna med det var en truende sa..så jeg skal på ul i mårra tidlig er så utrolig redd!:(

Jeg hadde brun utflod i ti dager, og det ser ut til å ha gått bra (fikk ul etterpå, og det var liv).

Da må jeg forlate dere :( hadde egentlig blitt 11 uker i mårra men va på ul fredag å di fant da en tom forsterpose :(  er helt knust..

Så ufattelig trist! emoticon
Sender deg en stor porsjon med styrkende tanker og en god klem 

Så utolig trist! Det burde ikke være lov.. Jeg var selv i slutten av uke 11 når jeg mista første gang, det føles utrolig urettferdig. Masse lykke til, og håper en ny og frisk spire sitter når dere måtte være klar for det. 

Kakken skrev:
Så ufattelig trist! emoticon
Sender deg en stor porsjon med styrkende tanker og en god klem 

Trist å hør :(

Back
Topp