brun utflod...

theani

Glad i forumet
litt blod på trusa, men kan det være festeblødning eller???? Er så lenge siden jeg har vært gravid at jeg husker ikke [:-] fikk litt hjertebank da jeg var på do isted!!

Oppdatert:

Nå har vært hos legen pga det kom en del frisk blod tidligere. Han tok gyn.undersøkelse od sa at det kunne se ut som SA men sendte meg videre til gyn.poliklinken på sykehuset imorgen kl.10. Der får vi vite mer om vi forsatt har vår lille spire i magen eller mistet... Nå skulle jeg ønsker at samboen kunne komme hjem. Han er på jobb på brannstajon og kommer ikke hjem før imorgen tidlig trenger virkelig en armkrok å ligge i nå. Så vi får krysse fingrene på at spire forsatt er der!!

Festeblødning pleier vel å være ca en uke etter eggløsning. Så er nok ikke det.
Men kan bare være en homonell blødning, siden du skulle hatt mensen sånn ca nå.
Så lenge du ikke blør masse, eller har smerter, så er det nok ikke noe å bekymre seg for.

skulle vel ha mensen 24-25 mars. Har ikke blødd mer, men har småvondt i nedre del av magen. Men kommer bare brun utflod på truseinnlegge [&o]

Det går helt sikkert fint theani :) Krysser fingrene for deg :) Du hadde termin 6.des du og? ;)

Jeg tror også at dette kommer til å gå bra. Siden du ikke blør noe mer, så tror ej det går bra.
Er vel ganske normalt å ha litt småblødninger tror ej

tror nok det er ganske vanlig med brunlig utflod evt helt lyserosa utflod. Jeg hadde det da jeg var 5 uker på vei med nr1. Slik jeg har forstått det så skal det helst ikke være friskt blod men brun/rosa utflod er helt normalt.

Dette var veldig trist å lese.. Krysser fingrene for deg i morgen å håper på at alt er iorden.
Sender mange gode klemmer ifra nord[:)]

Stor klem, og krysser alt for at den fremdeles er der inne [:)]

sender en stor klem til deg! håper at lille spire klamrer seg fast!

jeg hadde en del blødninger når jeg gikk med snuppai magen, men det gikk veldig bra.. da trodde legene også at jeg hadde sa når jeg var 6-7 uker..men hun klamra seg fast ja:) håper at din spire også gjør det:)

Back
Topp