Brun utflod uke 22

vanillamom

Flørter med forumet
Er i uke 22. Fikk brun utflod (ikke mye merket bare en strek på papiret.. engang igår kveld.. men siden kjent bevegelser bare hatt litt vonde stikninger i underlivet og magen.. og vondt i rygg/korsrygg. Er det farlig? Flere som har hatt brun utflod..

Er bekymret...

Jeg har hatt litt brun utflod i uke17. Og litt friskt på papiret i uke 18. Snakket med jordmor, og fikk beskjed om at det ikke var farlig. Skulle ta kontakt hvis jeg fikk sterke smerter eller kraftige blødninger.
Alt er sikkert bra, men du kan jo ringe jordmor eller lege for å høre hva de syns:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aner ikke, men er du bekymret så ringer du jordmor. Ikke kjekt å gå å være redd uansett.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei. Jeg ringte legevakt og de henviste meg til sykehuset. Ringte riksen og de ba meg komme over for sjekk. Der de tok urinprøve, og utvendig &innvendig ultealyd. Alt så bra ut med babyen og livnorhalsen var lang og lukket. Vet ikke hvorfor det car blod/brunlig utflod . Men hun kunne se spor av blod når hu sjekka undrrlivet... men fant ingen logisk forklaringmpå hvorfor d var der.. er uansett avslappet og trygg etter sykehusbesøket.. :):)

Hei. Jeg ringte legevakt og de henviste meg til sykehuset. Ringte riksen og de ba meg komme over for sjekk. Der de tok urinprøve, og utvendig &innvendig ultealyd. Alt så bra ut med babyen og livnorhalsen var lang og lukket. Vet ikke hvorfor det car blod/brunlig utflod . Men hun kunne se spor av blod når hu sjekka undrrlivet... men fant ingen logisk forklaringmpå hvorfor d var der.. er uansett avslappet og trygg etter sykehusbesøket.. :):)
Godt at alt va fint, og at du kan slappa av igjen :)

Back
Topp