Brun utflod :/ uke 15+2. Hjelp ?

Nei, har ikke hørt hjertelyden tidligere heller.. Vet jo at på noen kan det ta lenger tid, men man blir jo bekymret :/ så vi får se imorgen hva som skjer videre. Håper på det beste.
Det er jo på en måte et godt tegn hadde du hørt den også forsvunne ville du nok blitt enda mer bekymret.
Satser på at alt er fint hos deg :)

Uff så teit at han ikke fikk beroligt deg, håper alt løser seg i morgen! Masse masse lykke til, krysser alt jeg har for at alt er bra :-)

Takk jenter <3 har bakt meg blåbær pai som jeg kan trøste spise på. Har fått en helsikes hodepine også, så håper timene går fort så jeg kan gå å legge meg. Samboern prøver å berolige meg, og fint er det selfølgelig. Men han skjønner ikke alle bekymringer og tanker en gravid kan ha. Oppdaterer imorgen :)

Lite vi kan si eller gjøre for å få tiden til å gå fortere. For er vel slik at en vil bekymre seg inntil man får høre at alt er bra. Så nå vil jeg oppfordre deg til å skjemme bort deg selv i kveld. Legg deg tidlig, så kommer morgendagen fortere. Når har du time?

Jeg har fortsatt stor tro på at dette vil gå bra! Lykke, lykke til. :)

vet det ikke er noen trøst, men jeg er også 15+2 å har ikke funnet hjertelyden med doppleren.. men jeg har hørt den gjennom ultralyd da.. det går nokk bra skal du se :) krysser alt jeg har for deg :)

Uff, dette er ikke noe kjekt, selv om det helt sikkert er ufarlig! Trist at du ikke ble beroliget hos legen, håper de finner hjertelyden med en gang i morgen! <3 Lykke til!

Lykke til :) Håper alt er bra :D

sendt fra Note 3 - sengekos

Det er så fint å at dere krysser fingrene for meg, og har gode tanker. Empati er virkelig noe dere kan <3 timen er imorgen kl 1. Så dere får høre etterhvert på ettermiddagen. Har spist meg kvalm på blåbærpai å krem :p så nå er det senga. God natt flotte damer :)

Det er så fint å at dere krysser fingrene for meg, og har gode tanker. Empati er virkelig noe dere kan <3 timen er imorgen kl 1. Så dere får høre etterhvert på ettermiddagen. Har spist meg kvalm på blåbærpai å krem :p så nå er det senga. God natt flotte damer :)
Lykke til i morgen, krysser fingrene for deg :)

Krysser for at dere finner hjertelyden i dag. Legen min, har aldri klart å finne hjerntelyden hos meg. JM finner den med en gang. Så krysser for at det samme skjer hos deg <3

Henvise? Min fastlege ringer bare til sykehuset også får jeg komme inn på dagen.. Har fått det i dette svangerskapet en gang og i første svangerskapet flere ganger!

Å
nå fikk jeg lyst på blåværpai :D :D :D Husk å oppdatere oss i dag.

Back
Topp