Brun utflod :/ uke 15+2. Hjelp ?

En liten oppdatering :

Jeg begynte å blø imårrest, da jeg sto opp. Ringte i full panikk til legen, fikk komme med en gang. Hun klarte fremdeles ikke å finne hjertelyden, så hun ringte til Gyn på sykehuset. Der har jeg time kl halv 2. Så nå sitter jeg bare her å er kvalm, nervøs, svetter og er redd og venter på at kl skal bli halv 2.
Unner ingen denne ventingen. Tenk om det er slutten nå ? Herregud, jeg vil bare gråte jeg..

Krysser fingrene for at alt er bra :) men kan ikkje forestille meg korleis du har det no :( hadde blødninger ved min andre graviditet, men da var eg berre 6,7,8 veker på vei! Endte i utskraping.. Men er nok ti ganger verre no når vi har komt so langt!!

Lykke til ;)

Ipaden min <3

En liten oppdatering :

Jeg begynte å blø imårrest, da jeg sto opp. Ringte i full panikk til legen, fikk komme med en gang. Hun klarte fremdeles ikke å finne hjertelyden, så hun ringte til Gyn på sykehuset. Der har jeg time kl halv 2. Så nå sitter jeg bare her å er kvalm, nervøs, svetter og er redd og venter på at kl skal bli halv 2.
Unner ingen denne ventingen. Tenk om det er slutten nå ? Herregud, jeg vil bare gråte jeg..
Krysser for deg <3

Tenker på deg nå. Håper dette går helt fint å at du får se en nydelig levende baby :)
Vet du ca når du skulle ha hatt mensen om du ikke var gravid?

Håper det går fint, jeg har hatt blødninger hele veien nesten hver uke. men på ul så har babyen vært veldig i live,så det er håp.

Det er så dumt når fastlegene prøver å finne hjertelyd. Nesten ingen finner den, fordi det krever kjempe mye trening og erfaring for å finne og det er vanskelig. Gir bare bekymringer.
Mye bedre å høre på innvendig ultralyd og være sikker.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Masse lykke til! Håper alt står bra til med lille i magen <3

Krysser fingrene for deg og babyen din !!

Tenker på deg ♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Krysser alt eg har, håper alt er berre bra med babyen. Varme klemma til deg:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper alt sto bra til med babyen din nå, vet hvordan det er å være i en slik situasjon..:/

Håper virkelig alt gikk bra!! Ikke gøy at kroppen skal tulle sånn med oss:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp