Brun utflod :/ uke 15+2. Hjelp ?

DarkRose

Betatt av forumet
Jeg har de to siste dagene, altså lørdag og idg (søndag) hatt brun utflod i truseinnlegget mitt. Ikke kjempemasse, men det dekket over halve truseinnlegget. Det skjedde første gang igår, da jeg skulle på toalettet en tur. Med det samme jeg så det fikk jeg vondt i magen :( å ble redd.
Fant ut at jeg skulle gjøre minst mulig den dagen og bare holde meg i ro. Jeg har heldigvis legetime imorgen.

Idag skjedde det samme. Ny brun utflod i truseinnlegget. Har masse rare tanker nå, og er bekymret. Er noe galt ? Er det begynnelse på abort eller hva. Har ikke hatt sex. Så det er det ikke. Jeg er nervøs, men har som sagt heldigvis legetime imorgen.
Er det noen her som har opplevd lignende ?
Blæææh.

Håper det går bra ♡ det kan være hva som helst annet enn abort kjære deg :)
Har ikke hatt noen brun utflod, men har ganske sterke smerter i magen, som små nålestikk med jevne mellomrom :/ Skal til jordmor på onsdag, så da får vi se :)
Går nok bra skal du se ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke opplevd det samme, men brun utflod tyder jo på at det ikke er friskt blod, og slimhinner og alt er jo så tynt og blør lett nå, er forhåpentligvis ikke noe farlig...!!! Er jo de som trur de har "mensen" og ikke vet at de er gravide før det har gått en stund.... Prøv og slapp av, så snakker du med legen i morra!!:) lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper det ikke er noe farlig. Kjente bare panikken tok meg da jeg gikk på toalettet igår :/ noe skal det alltid være å bekymre seg over som gravid altså.

Krysse fingrane, detta ska gå bra :) *Klem*

Tror ikke det er noe farlig, men hold oss oppdatert etter legetimen i morra! Det går sikkert helt fint :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Skal gjøre det :) tror jeg legger meg nå, slik at morgendagen kan komme og jeg kan rømme bort fra de negative tankene. Har time sent på dagen. Takk støtte. Dere er supre :)

jeg og hadde d i går. Men nå vet jeg at morkaka ligger forran åpning. sjekket hjertelyd og alt står bra til hos meg. Jeg har fått beskjed om å holde meg i ro om jeg bllør sånn at "såret" får gro hvis du skjønner.

Håper det er helt uskyldig for deg også :)

Jeg har hatt tre småblødninger i uke 5,7 og 10. Men alt var ok på ul i uke 13!
Håper alt går fint med deg ❤

Mange som får brun utflod i de periodene man egentlig skulle hatt mensen. Krysser fingrene for at alt går bra hos legen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror ikke det er noe farlig - men forstår godt at du blir redd. Lykke til hos legen. Dette skal gå bra :)

Appen <3

Oppdatering :

Vel, var hos legen idag. Urinprøve og blodprøve var fine. Hun klarte desverre ikke å finne hjertelyden :/ så hun ville at jeg skulle komme tilbake imorgen for å lete igjen.. Om hun ikke fant den da, ville hun henvise meg til gyn på sykehuset. Så jeg er fremdeles kjempenervøs og har vondt i magen. Så mange rare tanker..

Oppdatering :

Vel, var hos legen idag. Urinprøve og blodprøve var fine. Hun klarte desverre ikke å finne hjertelyden :/ så hun ville at jeg skulle komme tilbake imorgen for å lete igjen.. Om hun ikke fant den da, ville hun henvise meg til gyn på sykehuset. Så jeg er fremdeles kjempenervøs og har vondt i magen. Så mange rare tanker..
Det går nok bra skal du se <3

Uff, så leit at han ikkje kunneberoliga deg i dag :(
Håpe virkelig han finne hjertelyden i måro, syns berre da e rart han ikkje henviste deg med ein gong...

Oppdatering :

Har du hørt hjertelyden tidligere? Er noen som ikke hører hjertelyden før sent, og noen kjenner ikke spark før sent. Det er pga morkaken og plasseringen. Ligger den forran vil det være vanskelig å høre å kjenne. Håper du får ultralyd også bare for å slippe bekymringer :) Krysser fingrene for deg :)
Og om morkaken din ligger langt ned kan den skape blødninger i svangerskapet.

Jeg fikk henvisning til ul pga blødninger, måtte vente i 14 dager for det var rett før påske :/ men alt var bare bra på ul :D
Jeg tror dette går bra :)

Appen ❤️

Har du hørt hjertelyden tidligere? Er noen som ikke hører hjertelyden før sent, og noen kjenner ikke spark før sent. Det er pga morkaken og plasseringen. Ligger den forran vil det være vanskelig å høre å kjenne. Håper du får ultralyd også bare for å slippe bekymringer :) Krysser fingrene for deg :)
Og om morkaken din ligger langt ned kan den skape blødninger i svangerskapet.
Nei, har ikke hørt hjertelyden tidligere heller.. Vet jo at på noen kan det ta lenger tid, men man blir jo bekymret :/ så vi får se imorgen hva som skjer videre. Håper på det beste.

Krysser fingrene for deg :) håper alt er bra

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp