Brun utflod plutselig...?

Bruker24sn

Andre møte med forumet
Hei, jente på 17 år som har ei nydelig datter på 5 mnd, for 1 uke siden fikk jeg plutselig brun utflod som varte nesten 1 uke... Hva er dette? Noen som vet? Litt informasjon; går ikke på noen form for prevanjon, har hatt sex me barnfar ubeskyttet siden fødsel, ammer kun om natten 1 gang, har ikke hatt mensen etter fødsel enda og har aldri opplevd brunlig utflod før...hatt skikkeli stikkende og krampelignende smerter i nedre del av magen noen uker nå. Kan jeg være gravid?
 
Det kan være mensen, men du bør nok gå til legen hvis du har smerter. Greit å sjekke.

Vil ikke anbefale å kun bruke amming som prevansjon med mindre dere vil ha flere barn med en gang.
 
Det kan være mensen, men du bør nok gå til legen hvis du har smerter. Greit å sjekke.

Vil ikke anbefale å kun bruke amming som prevansjon med mindre dere vil ha flere barn med en gang.
Spesielt hvis du kun ammer på natta... om jeg skjønte det riktig ;)

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
 
Takk for svar, bruker ikke amming som prevansjon siden jeg bare ammer 1-3 ganger i døgnet. Vi ønsker oss en liten til, så de får mest muli glede utav sine søsken :) men litt brun utflod i 5 dager? Kan dt ha vært mensen da?.. Trodde mensen skulle bli mye værre etter fødsel :)
 
Takk for svar, bruker ikke amming som prevansjon siden jeg bare ammer 1-3 ganger i døgnet. Vi ønsker oss en liten til, så de får mest muli glede utav sine søsken :) men litt brun utflod i 5 dager? Kan dt ha vært mensen da?.. Trodde mensen skulle bli mye værre etter fødsel :)
Ja vet om mangen som bare har litt brunlig utflod de førdte gangene etter fødsel....
Vil nok tro det er det....

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eg har noe som høres ut som ligner det du har.. Men eg har hatt mensen 2 ganger etter fødsel. Eg lurte og på ka dette kunne være. Har verket litt nedover i høgre lår. Men tenkte det kanskje hadde noe med spiralen å gjør.
 
Er nå 7 mnd siden fødsel, og har enda ikke hatt verken brun utflod eller mensen... Ammingen har stoppet helt opp pga tenner... Litt små nervøs, har tatt graviditetstest, men den er negativ... Mulig og være gravid uten at testen viser det?
 
Er nå 7 mnd siden fødsel, og har enda ikke hatt verken brun utflod eller mensen... Ammingen har stoppet helt opp pga tenner... Litt små nervøs, har tatt graviditetstest, men den er negativ... Mulig og være gravid uten at testen viser det?
Om du er lengre enn 9(?) Uker så kan du være gravid uten at det slår ut på urin.. skulle kanskje hørt om du kunne tatt en blod prøve?
 
Kansje dt :) men vart mer enn 9 uker påvei med lillejenta når jeg fant dt ut, å da vistes dt på testen :) så burde jo vises nå og da? Kan dt være andre årsaker til at mensen enda ikke ha vist tegn til sei? Hadde jo brun utflod for noen mnd siden, å etter dt har jeg ikle hatt noe :) synes dt høres litt skummelt ut igrunn :) men er vell helt normalt å ikke ha fått mensen enda :)
 
Back
Topp