Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til, krysser fingrene for at det går bra <3Bar fått brun utflod i dag, og begynner å kjenne murringer. Blir skikkelig pessimist jeg nå.. Har tidlig UL på onsdag, men nå må jeg høre om jeg kan få den i morgen i stedet, orker ikke vente...

11+2. Googler på med SA snart, tror jeg må legge meg.Skjønner det.... Man blir urolig, så greit å ringe å høre om å få komme før. Men mest sannsynlig noe uskyldig! Er du langt på vei nå?
Takk. <3Skjønner godt du er bekymret, men forhåpentligvis er det helt uskyldig. Jeg har selv murringer hver dag, tar det som et tegn på at livmora vokserOg brun utflod er jo i de fleste tilfeller helt uskyldig. Men forstår at du vil flytte timen, er ikke noe gøy å gå rundt å være bekymret. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille
![]()
Håper det, det er fælt å ikke vite for sikkert.Tenker det at alt er finfintå at du ser en aktiv liten bebis på ul ♡♡
Håper det, det er fælt å ikke vite for sikkert.
Ingen forandring, fortsatt misfarge og murringer. Jeg har sendt en henvendelse til ultralydklinikken om å få bytte time til i dag, men har ikke fått svar ennå.Ikke lenge til onsdag nå, hvordan går det? Og legg for gudsskyld vekk GoogleJeg har alltid kreft eller noe sånt når jeg googler
![]()
He he he ja man får alt til å bli kreftIngen forandring, fortsatt misfarge og murringer. Jeg har sendt en henvendelse til ultralydklinikken om å få bytte time til i dag, men har ikke fått svar ennå.
Har ikke sjekket google i dag, det er vel kreft som er neste symptom hvis jeg leter lenge nok ja.![]()
Fikk nettopp bekreftelse, så da er skjebnens time kl 1330. Gruer meg, men uvissheten er verre.He he he ja man får alt til å bli kreftHåper du får flyttet timen!
Krysser fingrene for at alt er bra <3Fikk nettopp bekreftelse, så da er skjebnens time kl 1330. Gruer meg, men uvissheten er verre.
Takk <3 Har et håp, siden jeg fortsatt blir kjempekvalm straks jeg er sulten.Krysser fingrene for at alt er bra <3
Masse lykke til!Fikk nettopp bekreftelse, så da er skjebnens time kl 1330. Gruer meg, men uvissheten er verre.