Brun utflod og murringer :/

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Bar fått brun utflod i dag, og begynner å kjenne murringer. Blir skikkelig pessimist jeg nå.. Har tidlig UL på onsdag, men nå må jeg høre om jeg kan få den i morgen i stedet, orker ikke vente...

Skjønner det.... Man blir urolig, så greit å ringe å høre om å få komme før. Men mest sannsynlig noe uskyldig! Er du langt på vei nå?

Bar fått brun utflod i dag, og begynner å kjenne murringer. Blir skikkelig pessimist jeg nå.. Har tidlig UL på onsdag, men nå må jeg høre om jeg kan få den i morgen i stedet, orker ikke vente...
Lykke til, krysser fingrene for at det går bra <3
Så lenge det ikkje blir friskt blod, bør det gå bra :)

Skjønner godt du er bekymret, men forhåpentligvis er det helt uskyldig. Jeg har selv murringer hver dag, tar det som et tegn på at livmora vokser :) Og brun utflod er jo i de fleste tilfeller helt uskyldig. Men forstår at du vil flytte timen, er ikke noe gøy å gå rundt å være bekymret. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille :Heartred

Skjønner det.... Man blir urolig, så greit å ringe å høre om å få komme før. Men mest sannsynlig noe uskyldig! Er du langt på vei nå?
11+2. Googler på med SA snart, tror jeg må legge meg.

Skjønner godt du er bekymret, men forhåpentligvis er det helt uskyldig. Jeg har selv murringer hver dag, tar det som et tegn på at livmora vokser :) Og brun utflod er jo i de fleste tilfeller helt uskyldig. Men forstår at du vil flytte timen, er ikke noe gøy å gå rundt å være bekymret. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille :Heartred
Takk. <3
Har ikke hatt murringer eller symptomer forøvrig på flere uker, så det føles ikke godt når de plutselig kommer ifbm misfarge.

Tenker det at alt er finfint :-) å at du ser en aktiv liten bebis på ul ♡♡

Enig med Skillz, les i en bok istedet, eller fargelegg/strikk/hekle noe og hopp i seng. Men ja, uvisshet er ordentlig kjipt.

Håper du får en time i morgen så du slipper å gå å lure :) Murringer kan jo være så mangt, hadde ikke tatt sorgene på forskudd hvis jeg var deg :) Lykke til <3

Ikke lenge til onsdag nå, hvordan går det? Og legg for gudsskyld vekk Google :P Jeg har alltid kreft eller noe sånt når jeg googler :P

Ikke lenge til onsdag nå, hvordan går det? Og legg for gudsskyld vekk Google :p Jeg har alltid kreft eller noe sånt når jeg googler :p
Ingen forandring, fortsatt misfarge og murringer. Jeg har sendt en henvendelse til ultralydklinikken om å få bytte time til i dag, men har ikke fått svar ennå.
Har ikke sjekket google i dag, det er vel kreft som er neste symptom hvis jeg leter lenge nok ja. ;)

Ingen forandring, fortsatt misfarge og murringer. Jeg har sendt en henvendelse til ultralydklinikken om å få bytte time til i dag, men har ikke fått svar ennå.
Har ikke sjekket google i dag, det er vel kreft som er neste symptom hvis jeg leter lenge nok ja. ;)
He he he ja man får alt til å bli kreft :P Håper du får flyttet timen!

He he he ja man får alt til å bli kreft :p Håper du får flyttet timen!
Fikk nettopp bekreftelse, så da er skjebnens time kl 1330. Gruer meg, men uvissheten er verre.

Krysser fingrene for at alt er bra <3
Takk <3 Har et håp, siden jeg fortsatt blir kjempekvalm straks jeg er sulten. :) For en gangs skyld er det positivt å være kvalm. :p

Back
Topp