Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til, krysser fingrene for at det går bra <3Bar fått brun utflod i dag, og begynner å kjenne murringer. Blir skikkelig pessimist jeg nå.. Har tidlig UL på onsdag, men nå må jeg høre om jeg kan få den i morgen i stedet, orker ikke vente...
11+2. Googler på med SA snart, tror jeg må legge meg.Skjønner det.... Man blir urolig, så greit å ringe å høre om å få komme før. Men mest sannsynlig noe uskyldig! Er du langt på vei nå?
Takk. <3Skjønner godt du er bekymret, men forhåpentligvis er det helt uskyldig. Jeg har selv murringer hver dag, tar det som et tegn på at livmora vokser Og brun utflod er jo i de fleste tilfeller helt uskyldig. Men forstår at du vil flytte timen, er ikke noe gøy å gå rundt å være bekymret. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille
Håper det, det er fælt å ikke vite for sikkert.Tenker det at alt er finfint å at du ser en aktiv liten bebis på ul ♡♡
Håper det, det er fælt å ikke vite for sikkert.
Ingen forandring, fortsatt misfarge og murringer. Jeg har sendt en henvendelse til ultralydklinikken om å få bytte time til i dag, men har ikke fått svar ennå.Ikke lenge til onsdag nå, hvordan går det? Og legg for gudsskyld vekk Google Jeg har alltid kreft eller noe sånt når jeg googler
He he he ja man får alt til å bli kreft Håper du får flyttet timen!Ingen forandring, fortsatt misfarge og murringer. Jeg har sendt en henvendelse til ultralydklinikken om å få bytte time til i dag, men har ikke fått svar ennå.
Har ikke sjekket google i dag, det er vel kreft som er neste symptom hvis jeg leter lenge nok ja.
Fikk nettopp bekreftelse, så da er skjebnens time kl 1330. Gruer meg, men uvissheten er verre.He he he ja man får alt til å bli kreft Håper du får flyttet timen!
Krysser fingrene for at alt er bra <3Fikk nettopp bekreftelse, så da er skjebnens time kl 1330. Gruer meg, men uvissheten er verre.
Takk <3 Har et håp, siden jeg fortsatt blir kjempekvalm straks jeg er sulten. For en gangs skyld er det positivt å være kvalm.Krysser fingrene for at alt er bra <3
Masse lykke til! ❤Fikk nettopp bekreftelse, så da er skjebnens time kl 1330. Gruer meg, men uvissheten er verre.