Brun utflod igjen!

MI88

Elsker forumet
VIP
Augustlykke 2015
Åh! Nå kom d litt brun utflod igjen! :( kjente i natt at det kom noen dråper blod, men var ingenting på papiret når jeg skjekket! Men da jeg sto opp så kom det brun utflod! Jeg blir så bekymra!! Vet jo at det er normalt, men klarer ikke å tenke positivt nå! Føler ikke at jeg har hatt så mye symptomer i det siste heller! Har ingen smerter, men hadde litt vondt i korsryggen i natt!

Brun utflod skal ikke være farlig altså det er helt normalt :) jeg har en del og beskymrer meg ikke etter jeg styrtblødde ferskt blod for 3 dager siden og var på UL. Brunt er ikke farlig fikk jeg streng beskjed om :-)

Brun utflod skal ikke være farlig altså det er helt normalt :) jeg har en del og beskymrer meg ikke etter jeg styrtblødde ferskt blod for 3 dager siden og var på UL. Brunt er ikke farlig fikk jeg streng beskjed om :-)
Takk for gode ord! Det hjelper veldig! :) har plagdes mye med spotting før jeg ble gravid også, så det er vell kanskje noe jeg nå plages med? Vet jo også at jeg har et lettblødelig parti på cervix! Men kan ikke la vær å bli skikkelig bekymret!
Så godt å høre at det gikk bra med deg! :) håper dette bare er uskyldig! <3

Back
Topp