Brun utflod i uke 9

Hei,

Jeg er idag 9+4 på vei, og har denne uken sett brun utflod på papiret hver gang jeg er på do. Merker at det lukter litt vond også. Er det flere som har opplevd brun utflod eller lignende rundt uke 9/10?
Jeg har første svangerskapskontroll hos fastlegen på mandag, har derfor ikke kontaktet lege tidligere. Har fått time på tidlig ultralyd på Ahus i mars, kan man be om å få timen litt tidligere?

Vet at man ikke får gjort så mye om en SA har startet, men dette er første gang jeg er gravid og er under 30 år, finner det veldig rart om jeg skal gå gjennom en SA:((

Heia ☺️ 8 + 3 i dag. Har blødd litt brunt og 3 ganger rødt i 2 uker nå. Var på tidlig ultralyd hos fastlegen for en uke siden og så baby med hjertelyd ❤️.
Dersom du sender e-konsultasjon på internett til fastlege kan han kalle deg inn til tidlig ultralyd for å sjekke. Dersom de fanger opp en levende baby da, har du gode odds. Blødninger er vanlig står det på nhi.no så etter fastlege fant baby gadd jeg ikke bekymre meg mer.

Redigert:
Ånei, jeg skrev den meldingen over før jeg hadde lest hele tråden så trist å høre… var det en spontanabort som gikk over tid? Betyr det babyen sluttet å vokse men forble i livmor? En missed abortion? Hvordan kunne de se at den hadde sluttet å vokse? At den var for liten utfra tid? Nå ble jeg også bekymret for at det er det mine blødninger er..

Last edited:
Oppdatering: Er i uke 10+2 idag og va hos legen idag. Ble først beroliget med at brun utflod e helt vanlig og at jeg ikke trenger å bekymre meg.. men henviste meg til et sjekk på ultralyd ved Ahus, da jeg ikke skulle på tidlig ultralyd før i mars.
Der var det dessverre ingen gode nyheter.. viste seg at fosteret ikke har utviklet seg på 2 uker, og regnes ikke som levedyktig. Ble dessverre SA på meg, og skal ikke skjule det gjør ondt :((
Ånei, det var leit å høre :( Det gikk ikke bra med meg heller. Har vært på sykehuset i dag og fått Mifegyne. Cytotec på torsdag morgen. Sender deg mange gode klemmer:Heartred Vet akkurat hvordan du har det nå:Heartpink

Back
Topp