Brun utflod etter svømming/ bading

Googlimoogli

Glad i forumet
Assistert-jentene
Junibarna 2019
Har hatt brunt utflod.

Er redd det er spontan abort! Er i uke 15+1!

Dratt på Spa i min ferie og hadde også en gravid behandling. Etter dette kom utflod med brunlig farge! Ingen smerter, men litt tung i kroppen etter behandling.
La meg ca.kl21 igår og våknet for å tisse ca kl.0430 da jeg så litt brunlig utflod! Kan det være farlig? Skal jeg ta kontakt med legevakten hvis ikke gir seg? Er litt engstelig!
Er gravid via IVF og dette kan være min siste sjanse for å bli gravid!

Har du hatt mer utflod???

Er du urolig og bekymret skader det ikke å ta en tlf tenker jeg da ☺️

Jeg har også blødd brunt et par dager nå - aldri skjedd i tidligere svangerskap (begynner på uke 15 nå)... Min teori er at bevegelse (tunge løft og gulvvask f.eks.) gjør at jeg begynner å blø...

Krysser fingrene for deg - spent på oppdatering :Heartred

Hei!
Går nok bra!! Hold oss oppdatert. :)
Fosterets hjertelyd var normalt på 135-145/min. Jeg har hatt litt positiv u-Arild gjennom hele svangerskapet, og nå også litt positiv på leuk(2+) og blod(2+). Men ingen symptomer på UVI.
Tar litt tranebær tablett som hjelper.
Ellers må jeg bare ta det med ro nå, så håper jeg ikke det blir noe mere spotting imorgen!
☺️

Jeg har også blødd brunt et par dager nå - aldri skjedd i tidligere svangerskap (begynner på uke 15 nå)... Min teori er at bevegelse (tunge løft og gulvvask f.eks.) gjør at jeg begynner å blø...

Krysser fingrene for deg - spent på oppdatering :Heartred
Takk! Hjertelydene var fine. Har spist en del leverpostei på hotellet jeg var på som kan ha ført til mere blid i kroppen tror jeg og i tillegg stresset litt med å kjøpe gaver etc. på senteret! Også er jeg liksom på ferie nå, men alt føles stressende! Savner sengen min og alt hjemme. Føler hjemme er der jeg trives best! ☺️
Håper det går bra med deg og

Hei!

Fosterets hjertelyd var normalt på 135-145/min. Jeg har hatt litt positiv u-Arild gjennom hele svangerskapet, og nå også litt positiv på leuk(2+) og blod(2+). Men ingen symptomer på UVI.
Tar litt tranebær tablett som hjelper.
Ellers må jeg bare ta det med ro nå, så håper jeg ikke det blir noe mere spotting imorgen!
☺️
Ja, ta det med ro, ikke anstreng deg. :) Det er verdt det om ca 6 mnd når bebisen kommer <3

Uff! Ikke noe gøy å ha det sånn!

Krysser fingrene for at alt er bra! <3
Nei! Jeg tror det at jeg er på ferie og langt fra hjemme..og andre faktorer som spa( vært i boblebad med litt kraftigere bobler enn vanlig jacuzzi) og endret søvn og mat siste døgn spiller en rolle her!
Men er fortsatt kvalm og har graviditets tegnene og fosterlyden var bra så håper at sportingen ikke blir være og at det for seg snart helt!
Angrer for at jeg dro på ferie i det hele tatt...men glad jeg er i Norge der jeg kan få hjelp når det trengs!
Plutselig etter dette ble jeg mere klar over at jeg har jo ikke kommet så langt i svangerskapet likevel! Det er lenge til fødsel og jeg må virkelig ta vare på meg selv for t det skal gå bra!
Men det er ikke lett når man ikke har vært gravid før og alt er nytt for en!

Last edited:
Tar du tranebær i naturlig form, eller tar du piller? Det er ikke alle tranebær piller man skal ta som gravid, så du bør i så fall sjekke esken.

Så bra alt var fint ❤️ Håper du klarer nyte resten av ferien litt også ☺️

2BDD3C5F-4184-4608-802E-1915D64885AF.png
Tar du tranebær i naturlig form, eller tar du piller? Det er ikke alle tranebær piller man skal ta som gravid, så du bør i så fall sjekke esken.
Hei! Tatt tranebær i tablett form. Det står i pakken at gravide skal rådføre seg med lege før de tar det. Jeg har spurt legene jeg var hos on det er greit med tranebær tablett og ingen av de spurte hvilket type tranebær jeg tar og saft det er greit! Se bildet under angående type. Hvilket type skal man holde seg unna fra?

Så godt å høre at alt var bra :Heartred

Godt å høre at alt sto bra til:Heartred ikke godt med slike bekymringer!
Hei, ja alt stod bra til i forhold til mine parametre og babyens hjertelyder, men sporingen har vedvart til idag. Hver gang jeg tømmer blæren er det en dråpe med brunt utflod i truseinnlegget!
Håper fosteret har det bra fortsatt.

Hei, ja alt stod bra til i forhold til mine parametre og babyens hjertelyder, men sporingen har vedvart til idag. Hver gang jeg tømmer blæren er det en dråpe med brunt utflod i truseinnlegget!
Håper fosteret har det bra fortsatt.
Men godt d ikke blør ferskt da! Viss det fortsetter kanskje du kan få en henvisning til ultralyd så de kan finne ut hva som er kilden? Ikke godt å være livredd hver gang man skal tørke seg..

Mulig gammel blødning som kommer nå fordi du har svømt og anstrengt kroppen kanskje? Jeg hadde en gammel blødning dagen etter jeg hadde hatt en svært stressende dag.

Back
Topp