Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt fortvilet nå. Er 6+3 i dag og oppdaget brun utflod nå nettopp ved toalettbesøk. Har ikke smerter. Erfaringer? Forbereder meg på det verste. 3 gang nå![]()

Nei. Men har akkurat reist med fly da, kan det ha noe å si?Det positive er at det er brunt og at du ikke har noe smerter! Hatt sengekos i det siste?
Nei. Men har akkurat reist med fly da, kan det ha noe å si?
Jeg og! Skal på ul senereNei, det vil jeg ikke tro... Håper det forblir med det lille som kom!!
Jeg og! Skal på ul senere![]()
Kommer ingenting i trusen da. Er vel et godt tegn?Så bra! Da slipper du å gå og lure!! Lykke til!!
Kommer ingenting i trusen da. Er vel et godt tegn?
Ja. Hvis det hadde vært sa burde det uke blødd mye da? Hjelpes, jeg er livreddDa kan det i hvertfall tyde på at det har stoppet opp og det er bra!!![]()
Hvis det er SA så øker det på ja. Men kan ta litt tid... Det tryggeste er nok å få en sjekk hos legen. Det går sikkert fint, pust med magenJa. Hvis det hadde vært sa burde det uke blødd mye da? Hjelpes, jeg er livredd![]()
Ja. Sant det! Men sykt stor forskjell. En liten prikk på onsdag og nå tydelig et embryo i dagGratulerer.
Så bra at den vokser som den skal.Du vet det er vrient å få helt nøyaktige mål og en liten mm på dette stadiet gjør stor forskjell ift å se svangerskapslengde.
Bare nyt at alt står bra til med gullet.
Herlig!Ja. Sant det! Men sykt stor forskjell. En liten prikk på onsdag og nå tydelig et embryo i dag![]()
Herlig!!!Var på ul nå! Hjertet banket som bare det, og lille har vokst til 1 cm. Han mente jeg var uke 7+1på onsdag for fem dager siden var knøttet bare 2 mm
Håper dette er et godt tegn? Var ingen blødning i livmoren heldigvis!
Ja. På dagenHerlig!!!fikk du time veldig fort?