Brun utflod 6+3

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Er helt fortvilet nå. Er 6+3 i dag og oppdaget brun utflod nå nettopp ved toalettbesøk. Har ikke smerter. Erfaringer? Forbereder meg på det verste. 3 gang nå :(

Er helt fortvilet nå. Er 6+3 i dag og oppdaget brun utflod nå nettopp ved toalettbesøk. Har ikke smerter. Erfaringer? Forbereder meg på det verste. 3 gang nå :(

Uff... Skjønner man blir litt panikkslagen, men det trenger ikke å bety noe galt. Har du mistet to ganger tidligere? Så leit, for da er jo frykten enda større for at det skal skje igjen. Jeg vet, selv om jeg har mistet kun en gang tidligere, men det er uansett en gang for mye, og i ditt tilfelle blir det TO ganger for mye. Håper inderlig at alt er bra med spiren og at du ikke trenger å uroe deg mer (vet det er lettere sagt enn gjort) forutsatt at ikke det kommer friskt blod og evt. smerter. Du kan jo kanskje ringe legen og høre hva h*n sier? Evt. ta blodprøver for å få målt HCG-verdien eller få UL, for i uke 6+3 er det mange som kan se spiren i magen. Hold oss oppdaterte hvis du orker og føler for det. Sender deg en god klem og krysser alt som krysses kan! :Heartred

Det positive er at det er brunt og at du ikke har noe smerter! Hatt sengekos i det siste?

Jeg hadde brunt utflod i ca 1-2 uker sist svangerskap,var da i uke 5 eller 6, jeg har en liten sønn ved min side på 8 mnd :)
Husker jeg var bortreist da og dro innom helsestasjonen der jeg var på reise, og hun jeg snakket med der, var ikke noe positiv, husker jeg reagerte på det!

Sånn som noen skriver over, er at du ikke har noe smerter eller friskt blod :)
Krysser fingrene for deg :D

Ja. Hvis det hadde vært sa burde det uke blødd mye da? Hjelpes, jeg er livredd :(
Hvis det er SA så øker det på ja. Men kan ta litt tid... Det tryggeste er nok å få en sjekk hos legen. Det går sikkert fint, pust med magen :)

Lykke til!

Takk! Har ikke kommet noe mer nå. Ingenting, verken ved toalettbesøk eller når jeg eh, tok fingeren litt oppi. Håper og tror det er et godt tegn!

Gratulerer.
Så bra at den vokser som den skal.Du vet det er vrient å få helt nøyaktige mål og en liten mm på dette stadiet gjør stor forskjell ift å se svangerskapslengde.
Bare nyt at alt står bra til med gullet.

Gratulerer.
Så bra at den vokser som den skal.Du vet det er vrient å få helt nøyaktige mål og en liten mm på dette stadiet gjør stor forskjell ift å se svangerskapslengde.
Bare nyt at alt står bra til med gullet.
Ja. Sant det! Men sykt stor forskjell. En liten prikk på onsdag og nå tydelig et embryo i dag ❤️

Var på ul nå! Hjertet banket som bare det, og lille har vokst til 1 cm. Han mente jeg var uke 7+1 :o på onsdag for fem dager siden var knøttet bare 2 mm :o Håper dette er et godt tegn? Var ingen blødning i livmoren heldigvis!
Herlig!!! :) fikk du time veldig fort?

Back
Topp