Har hatt litt farget utflod helt siden ikm, det har økt litt på de siste dagene, innimellom med spor av mer rødlig farge, men hovedsakelig brunt.. Jeg har ingen smerter, og føler meg fremdeles gravid.. Tok en test i dag med kjempesterk strek som kom med en gang, er 5+2 i dag.. Jeg vet at dette er veldig vanlig, så jeg bekymrer meg ikke så veldig mye for det egentlig, så lenge jeg ikke har smerter. Jeg skal til legen i slutten av uken, og skal fortelle dette da. Er dette noe som kan være grunnlag for tidlig UL? Har lest det kan være start på både en SA og MA (ja google er ikke lurt i slike tilfeller
). Noen som har opplevd dette og fått tul? Eller måler de bare hcg for å se stigning? Eller gjør man ikke noe i det hele tatt? Har ikke sånn veeldig lyst å ringe legekontoret, de er så kjipe de som tar telefonene
Har som sagt ikke noe smerter, så ikke sikkert det betyr noe i det hele tatt..
). Noen som har opplevd dette og fått tul? Eller måler de bare hcg for å se stigning? Eller gjør man ikke noe i det hele tatt? Har ikke sånn veeldig lyst å ringe legekontoret, de er så kjipe de som tar telefonene
Har som sagt ikke noe smerter, så ikke sikkert det betyr noe i det hele tatt..