Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Jeg var på do og oppdaget brun utflod når jeg tørket meg. Ble skikkelig bekymret Var på ultralyd fredag som var og da så alt bra ut. Ble bekymret nå, bør jeg ta kontakt med legen?
Tusen takk for svarJeg opplevde også en MA der jeg hadde brun utflod først.. Fikl ikke offentlig ultralyd, men har bestilt privat på lørdag.Det kan være det er en helt uskyldig blødning, det er veldig vanlig. Selv hadde jeg en sporblødning 9+0 og ble helt fra meg pga MA sist. Betalte for en ultralyd selv dagen etter rett og slett fordi jeg visste med meg selv at jeg ikke hadde klart å slappe av igjen uten å vite at alt var ok. Så tenker at du må føle på det selv. Er du veldig bekymret tar du kontakt med legen, er ikke godt å gå rundt og være helt nervevrak ❤
Tusen takk for svarJeg opplevde også en MA der jeg hadde brun utflod først.. Fikl ikke offentlig ultralyd, men har bestilt privat på lørdag.
Hei!
En oppdatering fra meg: var på ultralyd i dag, og alt stod heldigvis bra til med den lille
Hei!
Var på ordinær ultralyd i dag faktisk,18+5❤❤❤Nå endelig føler jeg at jeg kan slappe av litt mer. Hvordan går det med deg?
Hei!Det var veldig leit å høre. Har selv opplevd en MA tidligereSender deg en god klem❤Kjempefint å høre!! Gratulerer Her går det ikke like fint, men skal sjekke HCG på mandag. Som jeg kjenner det er den synkende og SA på vei.
Hei!Det var veldig leit å høre. Har selv opplevd en MA tidligereSender deg en god klem❤