Brun utflod 10+3

EXIA

Flørter med forumet
Hei!

Jeg var på do og oppdaget brun utflod når jeg tørket meg. Ble skikkelig bekymret:( Var på ultralyd fredag som var og da så alt bra ut. Ble bekymret nå, bør jeg ta kontakt med legen?
 
Hei!

Jeg var på do og oppdaget brun utflod når jeg tørket meg. Ble skikkelig bekymret:( Var på ultralyd fredag som var og da så alt bra ut. Ble bekymret nå, bør jeg ta kontakt med legen?

Det kan være det er en helt uskyldig blødning, det er veldig vanlig. Selv hadde jeg en sporblødning 9+0 og ble helt fra meg pga MA sist. Betalte for en ultralyd selv dagen etter rett og slett fordi jeg visste med meg selv at jeg ikke hadde klart å slappe av igjen uten å vite at alt var ok. Så tenker at du må føle på det selv. Er du veldig bekymret tar du kontakt med legen, er ikke godt å gå rundt og være helt nervevrak ❤
 
Det kan være det er en helt uskyldig blødning, det er veldig vanlig. Selv hadde jeg en sporblødning 9+0 og ble helt fra meg pga MA sist. Betalte for en ultralyd selv dagen etter rett og slett fordi jeg visste med meg selv at jeg ikke hadde klart å slappe av igjen uten å vite at alt var ok. Så tenker at du må føle på det selv. Er du veldig bekymret tar du kontakt med legen, er ikke godt å gå rundt og være helt nervevrak ❤
Tusen takk for svar❤️Jeg opplevde også en MA der jeg hadde brun utflod først.. Fikl ikke offentlig ultralyd, men har bestilt privat på lørdag.
 
Tusen takk for svar❤️Jeg opplevde også en MA der jeg hadde brun utflod først.. Fikl ikke offentlig ultralyd, men har bestilt privat på lørdag.

Ja husker det❤ vi blir jo nok litt ekstra engstelig pga våre tidligere opplevelser, men sannsynligheten for at det er helt uskyldig er aller størst. Godt du fikk UL på lørdag, masse lykke til :)
 
Jeg mistet 10+3 i vår. Begynte med småblødninger og murringer i magen/korsrygg. Fikk tatt ul dagen etter, som viste et levende foster. Men på kvelden samme dag tok smertene seg opp, samme med blødningen. Reiste inn på sykehuset på kvelden og fikk konstatert pågående SA. Det stoppet så opp, så dagen etter dro jeg inn på sykehuset og fikk tabletter til å fullføre aborten hjemme. Det var kjipt, men jeg hadde hatt en dårlig følelse de siste fem ukene av svangerskapet. Kjente på meg at det ikke kom til å gå bra. Ble fort gravid igjen, og er nå 31 uker på vei :) håper det er en uskyldig blødning for deg, håper ikke jeg skremte deg med min erfaring.
 
Hei!

En oppdatering fra meg: var på ultralyd i dag, og alt stod heldigvis bra til med den lille❤️❤️❤️
 
Hei!

Var på ordinær ultralyd i dag faktisk,18+5❤❤❤Nå endelig føler jeg at jeg kan slappe av litt mer. Hvordan går det med deg?
 
Hei!

Var på ordinær ultralyd i dag faktisk,18+5❤❤❤Nå endelig føler jeg at jeg kan slappe av litt mer. Hvordan går det med deg?

Kjempefint å høre!! Gratulerer❤️ Her går det ikke like fint, men skal sjekke HCG på mandag. Som jeg kjenner det er den synkende og SA på vei.
 
Kjempefint å høre!! Gratulerer❤️ Her går det ikke like fint, men skal sjekke HCG på mandag. Som jeg kjenner det er den synkende og SA på vei.
Hei!Det var veldig leit å høre. Har selv opplevd en MA tidligereSender deg en god klem❤
 
Back
Topp