Brukte ting

Jessheim2020

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Nå er vi endelig der at vi har hvilepuls og er kommet over 1 trimester :joyful:
Jeg kjenner at jeg er litt mindre hysterisk på alt og har faktisk tenkt å kjøpe brukt vugge til stua. Er det noen som har noen erfaringer? Hva bør man gjøre med vugga. Jeg vil jo vaske den , men hva vasker jeg med. Og ee det andre ting å tenke på i forhold til smitte og kjemikalier. Tenker å kjøpe miljøgodkjent merke. Og selvfølgelig ny madrass osv. Men den må jo shines litt :happy:

Jeg har kjøpt brukt leandervugge. På den kan man ta av tekstilene og vaske i maskin. Så går jeg over stengene osv med klut. Kjøper ny madrass.
Da jeg kjøpte brukt vogn til soving i bhg vasket jeg det som kunne vaskes i maskin. Resten av vogna (f.eks gikk det jo ikke an å ta av kalesjen) vasket jeg ute med hageslange og nylonvask. Tørket etterpå i sola :)

Jeg har kjøpt brukt leandervugge. På den kan man ta av tekstilene og vaske i maskin. Så går jeg over stengene osv med klut. Kjøper ny madrass.
Da jeg kjøpte brukt vogn til soving i bhg vasket jeg det som kunne vaskes i maskin. Resten av vogna (f.eks gikk det jo ikke an å ta av kalesjen) vasket jeg ute med hageslange og nylonvask. Tørket etterpå i sola :)
Takk for svar :happy:

Kjøpte brukt trevugge sist. Husker ikke hva jeg vasket selve vugga med, men gikk i hvert fall over med klut. Kjøpte ny madrass og tekstiler, med unntak av sengehimmelen. Den vasket jeg bare på vanlig vask i maskinen med vanlig vaskepulver.

Har hørt at grønnsåpe skal være bra for treverk, men om det er 100 % reelt tør jeg ikke gamble på

Back
Topp