Brukte sprøytespisser?

Første forsøk:
IMG_6733.JPG

Andre forsøk:
IMG_6734.JPG

Oi, det var mange :o
Blir kanskje bare 7 sprøytespisser og en Otrivelle sprøyte her. Kanskje noen til med Gonal F spisser.

Blir kanskje bare 7 sprøytespisser og en Otrivelle sprøyte her. Kanskje noen til med Gonal F spisser.

Ja, det blir en del til slutt [emoji43] På første forsøket hadde jeg Gonal-F, slik du har nå, men da hadde jeg Cetrotide i tillegg (du har spray). Så er hovedsakelig Cetrotide og Gonal-F spisser du ser på det første forsøket. Nå med Menopur holdt det ikke med en halvliter flaske [emoji28]

Skal du forresten bare gå på Gonal-F i 7 dager? [emoji4] De sa til meg på Haukeland i dag at minimal stimulering med FSH er 8 dager, da de vurderte uttak på fredag fremfor for mandag. Jeg er på dag 8 i dag, men skal gå i 10 dager.

Ja, det blir en del til slutt [emoji43] På første forsøket hadde jeg Gonal-F, slik du har nå, men da hadde jeg Cetrotide i tillegg (du har spray). Så er hovedsakelig Cetrotide og Gonal-F spisser du ser på det første forsøket. Nå med Menopur holdt det ikke med en halvliter flaske [emoji28]

Jeg føler meg litt heldig som slipper unna med spray istedenfor dobbelt med sprøyter :) Hehe.
Men det er smak og behag :)

Skal du forresten bare gå på Gonal-F i 7 dager? [emoji4] De sa til meg på Haukeland i dag at minimal stimulering med FSH er 8 dager, da de vurderte uttak på fredag fremfor for mandag. Jeg er på dag 8 i dag, men skal gå i 10 dager.

Skal på kontroll på dag 7, og kunne hende det var nok :)
Men kan hende jeg får flere dager etter da, det finner jeg på onsdag om ei uke.

Skal på kontroll på dag 7, og kunne hende det var nok :)
Men kan hende jeg får flere dager etter da, det finner jeg på onsdag om ei uke.

Aaah, sånn ja... Skjønner [emoji4][emoji1374] Det blir spennende!

Aaah, sånn ja... Skjønner [emoji4][emoji1374] Det blir spennende!

Jeg har PCOS, og hadde allerede 24 egg, så de var litt spente og ville være forsiktige :)
Håper ikke ALLE vokser og blir store...

Back
Topp