brukte skøyter til barn

Travel mamma

Gift med forumet
er det greit å kjøpe? kjøper ikke brukte sko men hva med skøyter?

dytt

Tja.. kommer jo litt an på om dem er mye brukt??

Og dessuten skal man ikke kjøpe brukte sko fordi skoene skal formes etter foten til den som skal bruke dem, men sko bruker man jo hele tia, skøytene bruker man kanskje bare av og til?

synes ikke det gjør noe med brukte skjøyter så lenge de er lite brukt.
våre unger ha rskøyter og de ser ikke brukt ut engang.tror de knapt er blitt brukt 3ganger[8D]

hvis det er hockey skøyter det er snakk om så går det bra. Er det butikk kjøpte kunstløp skøyter så nei, da bør de være veldig lite brukt isåfall..

jeg hadde ikke brydd meg om det i allefall, skøyter er såpass lite brukt at jeg tviler på at føttene tar noen skade av det.

Jeg er veldig nøye på at barna ikke skal arve sko, men akkurat pensko som skal brukes veldig lite og f.eks skøyter tror jeg ikke kan gjøre stor skade.

ORIGINAL: Magakahn

hvis det er hockey skøyter det er snakk om så går det bra. Er det butikk kjøpte kunstløp skøyter så nei, da bør de være veldig lite brukt isåfall..

hvorfor ikke kunstløp skøyter?

ORIGINAL: Mamma x 3

ORIGINAL: Magakahn

hvorfor ikke kunstløp skøyter?

fordi skøytene knekker og blir myke i ankelen etter hvert. Det er IKKE godt å balansere på et tynt skjær med slarkete skøyter.

Back
Topp