Brukte pendel istad ;)

*lmk88*

Glad i forumet
Og jeg måtte spørre om kjønn... Endte opp med å spørre fire ganger og alle gangene ble det gutt.. Blir spennende det her ;)

Noen fler som har prøvd pendel? :)

Hva er det a? Hehehe :)

Ja, nå prøvde jeg også! Haha.. googlet hva det var :)

Fikk gutt jeg også, og det skumleste er at når jeg spurte tredje gangen om jeg kom til å få en sønn, så begynte den å svinge mer frem og tilbake. Haha :D

Men jeg tror fortsatt det er jente :)

Sånn avlang stein som henger i en tråd.. Også skal man spørre om ting også beveger den seg i forskjellige retninger..

Joda, har prøvd pendelen min, og hver gang blir det ei jente.. blir spennende å se

Jeg har ikke pendel, men prøvde trikset med gifteringen i et hårstrå. Jeg fikk veldig tydelig gutt-stopp-jente-stopp-gutt. Så da blir det viss en gutt på oss denne gangen. Utrolig rart å se hvor stor fart ringen  får- for så å stoppe helt opp.

Alt av sånne ting jeg testet sist sa at det ble jente... tilogmed magefølsen sa jente. Men i magen var det nok en gutt. Ikke testet noe sånt denne gangen, selvom jeg kanskje skulle gjort det og bare tolket det motsatt:P

Har også på med gifteringen,og den sa gutt-jente-gutt
Stemmer med dem to første så vi får se om det er rett

Har googlet dette, men blir altså sååå i tvil, (ring i hårstrå), for noen plasser står det at hvis den går i ring er det jente, mens andre plasser står det at da er det gutt. Hva stemmer egentlig?

Back
Topp