Brukte klær

Kjøper ikke brukt til nyfødt, med mindre det er bekjente :) Men kommer til å gjør det når hun blir litt større.

Jeg har kjøpt, arvet og lånt brukte klær til ungene. Veldig praktisk med brukte klær. Har selv arvet og kjøpt brukte klær til meg selv også. Men jeg har ikke solgt klærne etter ungene, det er enten lånt bort eller gitt bort til kjente og til fretex og en brukthandel som er veldig billig :)

Jeg fikk en del arveklær av søskenbarnet mitt og synes det var supert men også kjekt å ha litt nytt

Jeg er veldig glad for alt jeg får brukt eller låne til snuppa i magen:D Mye ser jo nesten ubrukt ut!

Kjøper ikke brukt til nyfødt, med mindre det er bekjente :) Men kommer til å gjør det når hun blir litt større.
Hvorfor ikke til nyfødte? Brukt tøy er ofte vasket mye, så da er det mindre kjemikalier i klærne da disse blir vasket ut.

Har kjøpt mye brukt. Vi er også ofte innom fretex og har funnet klær til både sambo og meg der. Blant annet fant sambo 2 diesel bukser som så splitter nye ut som han fikk for 75 kr paret.

Kjøper litt brukt men synes det er kjekt at hun får litt nytt også særlig når hun var liten :-)

Har arvet en del, og kjøpt en del brukt men alt er godt vasket og ser nytt ut. Kjøper jo selvfølgelig litt nytt her og der også

Jeg synes det er kjempeflott!
men jeg foretrekker å kjøpe alt nytt selv.

Litt selvmotsigende, jeg vet. Burde vært flinkere til å kjøpe brukte ting.

Slik er jeg også :)

Selv så hentet jeg disse i dag, alle er brukt men alt var rent, ikke en flekk og fremstår for det meste som helt nytt. (fra 50-62) Dette inkluderer noe ull og heldresser i ull så er absolutt verdt det i min mening.
12202047_1706319496246078_2044998205_n.jpg

Jeg kjøper ikke brukt, men gir bort mesteparten av det jeg har hatt til mine. . Har arvet noe og det har vært kjekt.

Første gang gravid her. Vi har kjøpt klær som er pent brukt ganske heldig fikk fra alt fra str 50 til 69(?) Vasket alt og bretta det fint og lagt det inn stelle kommoden. det var også med en vinterdress. Det fulgte med ganske mye nytt i den pakken, eneste vi har gjort i etter tid å fylt opp med noe vi tror vi trenger som ull body ull tights. Dette har endt med at vi kunne kjøpe noen "Kule ting" nytt når vi har kommet over tilbud eller noe som bare var så stilig ;P

Jeg tenker at ting som madrass, sengetøy, dyne nest og mere intime ting, må kjøpes nytt ;)

Første gang gravid her. Vi har kjøpt klær som er pent brukt ganske heldig fikk fra alt fra str 50 til 69(?) Vasket alt og bretta det fint og lagt det inn stelle kommoden. det var også med en vinterdress. Det fulgte med ganske mye nytt i den pakken, eneste vi har gjort i etter tid å fylt opp med noe vi tror vi trenger som ull body ull tights. Dette har endt med at vi kunne kjøpe noen "Kule ting" nytt når vi har kommet over tilbud eller noe som bare var så stilig ;P

Jeg tenker at ting som madrass, sengetøy, dyne nest og mere intime ting, må kjøpes nytt ;)

Samme her, endte med å kjøpe ull og et par kule/søte antrekk:) Blir vel å kjøpe noe smått her og der. Elsker brukt jeg da

Jeg elsker gjenbruk når det gjelder alt. Som førstegangsgravid kommer jeg nok til å kjøpe en del nytt, fordi det er stas, men også mye brukt.

Ikke noe problem med å bruke brukte klær, både som er arvet og bare kjøpt av ukjente.

Arvet masse til mini#1, både fra familie og en bekjent via jobben. Bare koselig med gjenbruk, syns selv det var kjempekjekt å få raide klesskapene til eldre søskenbarn da jeg var liten.

Jeg syns gjenbruk er topp!:) skal selv ut i morgen å kjøpe 6 esker med str 50-68 til lillebror for bare 400kr:) de minste str vokser de jo så fort ut av at de syns nesten ikke at er brukt. Jeg skal gå gjennom alt og kun bruke det som ser helt fint ut og vaske det igjen før vi bruker det selv om det er vasket der det kommer ifra:) jenta vår er nå 1,5 år og mesteparten av klærne hun har brukt til nå har enten vært kjøpt brukt eller arvet:)

Har kjøpt nesten bare brukt til minsten. .. men nå når han begynner å bli større merker jeg det blir vanskeligere og vanskeligere å få tak på brukte, da de slites mere

Back
Topp