Brukte du lang tid på å bli gravid?

Har vel brukt 7år, og dette er 3 gangen vi har klart å bli gravid (de 2 første endte i MA i rundt uke 7-8)
Har holdt på med hormoner og hjelp fra leger. Holdt på å spare til IVF og var nesten i mål, så kom det en positiv test :D Helt uten hormoner og hjelp *woohooo*
Har PCOS forresten derfor det ikke har vært så lett ;)
 
Last edited:
Gikk på første forsøk med datteren min for 6 år siden og trodde ikke det var mulig at det samme skulle skje nå, i en alder av 38[emoji173]️. Har venninner som har prøvd i åresvis som jeg føler så inderlig med. Gruet meg nesten til å fortelle nyheten.
 
Planlagt, men litt raskere enn forventet. Tok ut hormonspiralen den 11 mai, og 1 uke etterpå ble jeg gravid:rolleyes:
 
Sluttet på p-pilla med tanke om at det kom til å ta 6-12 mnd, men vipps tre uker etter pilleslutt ble jeg gravid :oops:
 
16mnd. Etter p-pille slutt ble jeg gravid. Hadde ikke aktivt prøvd mer enn 2mnd. Men så hadde jeg en SA i uke 13 [emoji53] ønsket veldig at d skulle skje igjen raskt, men positivt overrasket over at d klaffet 3uker etter SA [emoji846]
 
Gikk på første forsøk med datteren min for 6 år siden og trodde ikke det var mulig at det samme skulle skje nå, i en alder av 38[emoji173]️. Har venninner som har prøvd i åresvis som jeg føler så inderlig med. Gruet meg nesten til å fortelle nyheten.
Jeg vet hvordan det er, det tok 9 måneder her, men føler likevel jeg har vært heldig, så når jeg har en venninne som har prøvd i 2 år nå, var jeg litt bekymret for at hun skulle bli litt lei seg, men hun er bare kjempeglad og gleder seg til å bli filletante :)
 
Det gikk heldigvis veldig fort, tok ut spiralen i april ble gravid i mai [emoji1360]
 
Back
Topp