Brukte du lang tid på å bli gravid?

Kom som en stor overraskelse da vi ble gravide i oppkjøringen til IVF :D
Forsøket ble avbrutt og gravid er jeg enda.
Har jo tatt sin tid da vi begynte prøvingen for 4,5 år siden...
 
Flere års prøving og foreløpig gravid med andre IVF forsøk. Håper så inderlig spiren sitter helt til februar denne gangen [emoji120]
 
Ikke brukt prevensjon på over 9 år og selv om vi ikke har prøvd hver mnd så har vi prøvd i mange år. Hadde nok ikke eggløsning hver mnd i mange år fordi jeg var veldig overvektig, gikk ned mye i vekt og fikk EL. Så etter 3 mislykkede prøverørsforsøk testet vi oss for infeksjoner hos en klinikk i Athen, 3 pp etter en lang antibiotikakur satt den :) Kanskje det var det som skulle til :)
 
Har brukt lang tid på noen av de andre barna. Men frøet i magen ble til på første PP etter SA tidlig i mai.
 
Relativt planlagt, men overraskende [emoji85] vi gifter oss om 11 dager, og har lenge planlagt å makulere kondomene på eggløsning selveste bryllupsnatten, men så var det en gang forrige eggløsning at kjærligheten ble for stor og kondomene ikke kom på [emoji173]️ og der var lille hjertegull lagt! Så her blir det et edruelig bryllup for min del [emoji28]
 
Planlagt her, men gikk fortere enn vi forventet [emoji28] gikk et par uker fra vi kuttet prevensjon til jeg ble gravid [emoji7]
 
Nja, bestemte oss for å begynne å prøve i mai.. typen var bortreist da jeg hadde EL så var ikke forberedt på at det skulle gå på første forsøk akkurat Fikk litt sjokk da testen var positiv
 
Delvis planlagt. Første tok nesten to år, så begynte ikke på noe prevensjon etter fødselen og tok det som det kom. Tok el tester den mnd for å se at jeg hadde el. To dager før el sa jeg til mannen at vi fikk ta en runde i høyet å se om det klaffa. Det gjorde det gitt [emoji13]
 
  • Liker
Reactions: LSB
Gravid 1 år etter p-pille-slutt, gravid den mnd jeg begynte å tempe og teste etter EL :) Mistet i mars, ventet 1 mens og ble gravid igjen med en gang :)
 
Denne gangen satt spiren på første forsøk, og var såååå planlagt ;) Utrolig følelse av at den satt med en gang. Forrige gang prøvde vi ca to år og var gjennom et tøft svangerskap, så det var stor glede at spiren satt med en gang nå.
 
Back
Topp