Brukte dere vippstolen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Eve

Guest
Vet at det er en sak som man har og bruker mye eller lite?

Hvordan er/var det for dere?

Jeg syns det var veldig kjekt å sette lille i vippestol når jeg dusjet og når vi var nede i vaskekjelleren og vasket klær :)

Brukte den daglig. Ikke så lenge om gangen, men veldig fin for å få en avveksling mellom å være i armene våre, eller på gulvet.

Bruker den nesten daglig, har 5 mnd gammel baby. Veldig grei å ha med på middagsbesøk og slikt.

Bruker den hvis jeg er alene og føler for å dusje og når vi spiser og lille ikke vil ligge på gulvet ..

Vi fikk i gave, og brukte den litt innimellom i samråd med fysioterapeut, da gutten hadde vansker for å ligge på gulvet/flatt en periode. Men kun hvis jeg absolutt måtte legge ham fra meg.

Brukes daglig:) Veldig kjekt siden han gulper så mye, så det er ikke bare å legge han på gulvet rett etter mat. Ikke orker jeg å bære på han så mye heller da han er stor og tung til å være så liten:P

Til dagsoving når vi ikke trilla ute. Sov kun i vogna og i vippestolen (det var en sånn huske-vippestol og hun måtte huskes i søvn :P )

Ja, ble brukt litt frem til ca 6 måneder, da begynte han å klatre ut av den :P Ble brukt mest så jeg fikk gått på do og dusjet når jeg var alene hjemme, iblant hvis vi spiste middag og han ikke roet seg andre steder :)

Brukes i korte perioder nesten hver dag. Hun sitter i den når jeg dusjer/steller meg, og hvis hun nekter å være alene når jeg skal henge opp klesvask.

Vi bruker den ikke kjempemye men vi bruker den når jeg dusjer o.l og jeg synes den er kjempegrei å ha :) Nå er hun bare 8 uker, da, det kan hende det blir enda mer brukt når hun blir litt større og kan gynge seg selv.

Brukte den mye, eller, nok til at jeg var glad for at vi hadde den :)

Bruker den daglig - den er gull verdt her i hus :happy090
Hun gulper en del så hun får 10 min etter hvert måltid og ser litt på barne TV på ettermiddagen hun gynger og storkoser deg i den :hello2

Bruker den hver dag nå som hun er blitt så nysgjerrig (4 mnd) når jeg lager middag, da kan hun sitte der og følge med på hva jeg gjør. Har ikke lekematte på kjøkkengulvet, og armene blir for korte for matlaging med henne i bæresele :D

Brukte den litt nå og da med førstemann. Kjøpte den da han var 3-4 mnd. Med nr to ble den brukt altfor mye, pga kolikk og andre plager. Eneste stedet hun roet seg og ville være. Ikke en gang armene våre var bra nok [emoji20]

Hadde en i starten, den flyttet fort inn på badet for var så greit å ha han i den etter bleieskift eller når jeg dusjet/kledde på meg. Så måtte få en ny en til stuen. Kjekk å ha som avlastning i kortere perioder.
Så veldig grei de månedene de ble brukt, var desverre ikke så gammel da han begynte å makke seg utav de og da ble de skumle istede.

Back
Topp