Brukte dere lang tid på å bli gravid?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Brukte dere lang tid fra dere bestemte dere for å prøve, og til spiren satt? Eller kanskje dere ikke planla det i det hele tatt?
 
Nei, det har gått fort alle gangene. Det å holde på spira er derimot betydelig vanskeligere...
 
Nja, både og. Normalt at det går minimum 1 år. Men første gangen var exu. (2016)
Andre gangen tok 11mnd. (Gutten kom i 2018)
Treddegangen var 2019 mai og ble SA.
Så fjerdegangen nå tok ca 1,5 mnd etter SA 2019, og håper at babyen blir velykket og født friskt termin 2mai, 2020. :)
 
Både og. Vi bestemte oss tidlig i 2013 at vi ønsket barn. Ble gravid februar 2014 (endte i SA) og mai 2014 (endte også i SA). Ble ikke gravid igjen før november 2014, hun kom juni 2015 ☺️
Denne gangen snakket vi om å begynne på nr to etter sommeren 2019. Hadde sex en gang rundt eggløsninga i september, da vi var borte hos svigers. Vel - her sitter jeg, og er halvveis ❤️
 
Heldigvis ja, begge satt på 2-3 forsøk. Vi har vært veldig heldige :)
 
Nr 1 kom på 3pp, nr 2 brukte vi 4,5 år på (4 SA og 1 exu) på de 4,5årene). Nr 3 ble til på fryseforsøk nr 2 :)
 
Begge to satt på første forsøk. Vært heldige der!
 
Nei, det har gått fort alle gangene. Det å holde på spira er derimot betydelig vanskeligere...

Hadde samme problem her, blir veldig fort gravid.
Ikke prøver nå da, men gruer meg til prøving som kommer en eller annen gang i fremtiden i frykt for å måtte gå gjennom å miste igjen.

Håper dere kommer i mål snart, Tigerlilje ❤️
 
Fra jeg sluttet på pillen til jeg ble gravid tok det ca. 5 år... SÅ lykkelig over at det endelig gikk:joyful:
 
9 pp satt spiren, men d endte m ma, rett etter så 10 pp ble j gravid igjen og er 19 uker på vei❤️
 
6 mnd med begge to. Dvs 6mnd etter jeg sluttet med prevensjon (prøvingen gikk med å bare la det stå til og ikke tenke over det) med eldste. Med yngste gikk vi veldig inn for prøving, begynte aldri på prevensjon etter eldste kom.
 
Første graviditet tok 1,5 år pga medisinbruk, endte i SA før uke 6. Andre satt på første forsøk og gikk bra. Tredje prøvde vi ikke direkte med, men ble gravid pga ingen prevensjon så kan ikke si det var noe uhell heller:) spennende å se hvordan det går denne gangen (er kun fem uker på vei).
 
Back
Topp