Brukte dere lang tid på å bli gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Det sies at det er normalt å bruke opp til et år på å bli gravide. Hvor lang tid brukte dere?

(og med småsøsknene, for dere det gjelder :p )

Gikk på p-piller, men de funka tydeligvis ikke så bra etter en uke med omgangssyke :p

Eeeh, tror jeg er ekstremt fruktbar, haha :p
Med eldste ble jeg gravid 6uker etter en sa. Med nr. 2 ble jeg gravid 1mnd etter jeg slutta på pilla. Med nr.3 ble jeg gravid etter å ha hatt ubeskytta sex 1 gang. Og nå denne gangen hadde vi ubeskytta sex 1 gang -og vips så var det på an igjen :p

Ble gravid med storesøster på første forsøk. Med lillesøster skjedde det under eggløsning, ikke planlagt, men på første runde uten prevensjon.

Nr 1: sex en gang i første prøveperiode
Nr 2: ikke planlagt (fullførte ikke)
Nr 3: første prøveperiode sex annenhver dag

Så ganske fort ja :)
Ikke brukt noe hormonell prevensjon og har hoppet av i svingen de 10 siste årene bortsett fra da vi ville bli gravide og en gang da vi glemte å hoppe av :p

Sluttet på p-pillen i april, prøvde ikke aktivt før mai/juni og ble da gravid :)

Etter 1 avglemt pille :o

Med frøkna ble jeg gravid i andre prøveperiode, det samme med storebror :-)

4,5år...
Har da hatt ett svangerskap utenfor livmoren, 2IVF forsøk og 3fryseforsøk før det klaffet.

Første forsøk - med spiral. Så joda...

Eeeh, tror jeg er ekstremt fruktbar, haha :p
Med eldste ble jeg gravid 6uker etter en sa. Med nr. 2 ble jeg gravid 1mnd etter jeg slutta på pilla. Med nr.3 ble jeg gravid etter å ha hatt ubeskytta sex 1 gang. Og nå denne gangen hadde vi ubeskytta sex 1 gang -og vips så var det på an igjen :p
Da er vi to :)

Jeg ble gravid litt før vi tenkte :-) Hadde slutta på prevensjon og hoppa av i svingen/brukte kondom ca. under eggløsning, men det fungerte tydeligvis ikke helt optimalt :p Vi hadde uansett tenkt å starte prøvinga i september 14, så like greit at det bare skjedde av seg selv litt før :D

Back
Topp