Brukte dere lang tid på å bli enige om navn?

Nei, vi har alle tre gangene blitt fort enige om navn :smug:

Navn var på plass før vi fikk vite kjønn på OUL[emoji4] trodde det kom til å være vanskelig å finne navn og bli enige, men det var i grunn fort gjort

Første gang ble vi fort enige, runde to var vanskelig. Hadde brukt det perfekte navnet alt ;)

Nei navnet kom til meg i en drøm sammen med kjønn, og bf var enig. Hvis det ble en gutt[emoji4]

Eldstemann var en "vi tror det blir det men må vente og se til han er født"

Mellomste hadde vi løselig snakket om det engang. Når jeg hadde sju cm åpning sier han:det er noe vi må snakke om. Navn. Vi tar ditt forslag.

Tredje. På vei til sykehuset for kontroll pga vannavgang. Du... Navn... Jeg har tenkt kanskje på xxxx. Åja. Jeg har egentlig kanskje tenkt yyy, men er ikke sikker pga nnnnn. Han tenker to sekunder. Vi tar ditt forslag.

Ikke så vanskelig nei, men tidvis tar vi det litt sånn i siste liten...

Nei, egentlig ikke. Snakket om det noen ganger og ble egentlig fort enig. Begge fornøyde :)

Det tok veldig lang tid å finne navn, men det var lett å bli enige.

Vi brukte overraskende kort tid på å bli enige.

Denne gangen hadde vi ett jentenavn og ett guttenavn klart allerede før vi ble gravide :-)

Forrige gang gikk det egentlig ganske fort å bli enige. Jeg nevnte et navn noen dager etter oul, og han var enig.
Denne gangen tror jeg egentlig vi ble enige om navn før vi fant ut at jeg var gravid. Vi snakket litt om at vi ønsket en til senere, og hva denne eventuelt skulle hete. :p

Vi ble enige :) Med førstemann ble vi enige ganske fort, med andremann måtte jeg kjenne litt på navnet først :)

Jentenavn hadde vi klart tidlig. Jeg hadde et navn jeg har likt i sikkert 15 år, og det er tilfeldigvis også navnet til samboers mormor, så her ble det oppkalling. Guttenavn var vi fryktelig uenige om, så der var godt hun ikke ble gutt!

Vi ble enige ganske fort. Eller hvertfall i løpet av svangerskapet:D

Vi ble enige med det samme :)

Fort enig med nr 2. Bestemte navn på første 2 mnd før han kom

Vi har iallfall 5 mnd til på å komme på et navn:p Ingen av oss har noen forslag enn så lenge:eek: Vi vet at det blir gutt, men navn virker bare håpløst:eek: Stakkars baby.. blir no name:hilarious:

Vi ble fort enig om de 3 første. Med nr 4 fikk mannen bestemme siden vi aldri ble enige :)

Back
Topp