Bruktbutikk ala knottet

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
iløpet av 2 år har jeg da solgt 8 vogner, en lekegym, noe klær og nå idag fikk vi plutselig solgt sofaen vår.. så nå måtte sambo ringe møbelbutikken og høre at vi kunne hente sofaen vår, og ringe en kompis som kunne hjelpe å bære [:D]

kunne nesten startet en bruktbutikk [:D]

Hehe [:D]
Kunne staret bruktbutikk av babyytstyr og klær jeg [8D] [:D] Har solgt masse og har lagret masse som jeg
burde bli kvitt! [:D]

Jeg har vel solgt iallefall 15 vogner i løpet av min "karriere"[8D][:D]

Hvilken vogn har du nå?
Og er du fornøyd med den? Lurer på hva jeg skulle valgt til en evt ny baby nå altså[:D]

nå har jeg Emmaljunga mondial.. elsker den!!! verdens letteste å trille selv om den er litt stor.. myye lettere å trille enn scooteren feks.. eneste minuset er at den er veldig stor.. tar hele bagasjerommet..

Dere vogndamer altså....

Jeg digger Teutonian min jeg. Faller alltid tilbake til den når jeg prøver noe annet. Den er digg! Liten i bagasjerommet er den og, var derfor jeg kjøpte den...

Bytta ut søskenvogna har jeg gjort og nå... Den jeg har nå er gammel gammel! Skal prøve å legge ut et bilde. Er sånn som jeg selv sikkert satt på i barnehagen ;) Men den blir liten sammenlagt så da er jeg fornøyd.

Hva er den verste vogna dere har hatt/prøvd?

...forresten... Samboern min kaller meg "Karfinn" (jeg heter Karin) fordi jeg kjøper og selger så mye på finn.no..... ;)[:)]

ORIGINAL: Knottet2

nå har jeg Emmaljunga mondial.. elsker den!!! verdens letteste å trille selv om den er litt stor.. myye lettere å trille enn scooteren feks.. eneste minuset er at den er veldig stor.. tar hele bagasjerommet..

Ja lufthjul og god fjæring har mye og si for hvor lett eller en tung vogn føles. Den veier jo bortimot 17-18 kg gjør den ikke? Syns understellet i Classic crome er utrolig fint og noe jeg kunne vurdert.[:)]

ORIGINAL: [Lisa]

Dere vogndamer altså....

Jeg digger Teutonian min jeg. Faller alltid tilbake til den når jeg prøver noe annet. Den er digg! Liten i bagasjerommet er den og, var derfor jeg kjøpte den...

Bytta ut søskenvogna har jeg gjort og nå... Den jeg har nå er gammel gammel! Skal prøve å legge ut et bilde. Er sånn som jeg selv sikkert satt på i barnehagen ;) Men den blir liten sammenlagt så da er jeg fornøyd.

Hva er den verste vogna dere har hatt/prøvd?

Er det MIstral du har?
Jeg har og funnet ut at det er en veldig god vogn, liker utseende til Teutonia, den er lett og at man har mulighet for å velge lufthjul. Mye fint ekstra utstyr har de og.

Den verste av de jeg har hatt må være teutonia Fun tror jeg... veldig stiv å kjøre, vanskelig å vippe opp, ryggen var utrolig vanskelig å få ned.. så den hadde jeg ikke lenge..

Back
Topp