Brukt madrass

Jeg har kjøpt ny madrass. Fikk tilbud om å få med brukt madrass og sengekant av hun jeg kjøpte sengen av, men takket nei da jeg blir skremt av det som står om krybbedød. Tydelig at hun syns jeg var ganske hysterisk, og sa at hun aldri hadde hørt noe om det før. Men vil ikke ta noen sjanser!

Jeg har kjøpt ny madrass. Fikk tilbud om å få med brukt madrass og sengekant av hun jeg kjøpte sengen av, men takket nei da jeg blir skremt av det som står om krybbedød. Tydelig at hun syns jeg var ganske hysterisk, og sa at hun aldri hadde hørt noe om det før. Men vil ikke ta noen sjanser!

Det blir nok til at jeg kjøper ny madrass i dag, bedre det enn å ta noen sjanse for å spare noen kroner.

Nå blir jeg også stresset:) har kjøpt en brukt vugge og madrass var inkludert. Har vasket trekket, men nå blir jeg veldig usikker på om jeg skal bruke den...problemet er at det er vanskelig å finne en madrass i den størrelsen..og eneste som jeg fant koster 999kr dyrt for en som skal brukes lite..
Bortsett fra krybbedød hva er andre farer ved å bruke gammel madrass?
Eg kjøpte ei 80*100 madrass på jysk (skummadrass) til 100 kr og skar til! Det virka som går veldig fint!

Back
Topp