Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Brukt eller nytt utstyr til babyen- hva velger du?
Nytt bare krybben som ble brukt, men den ble kjøpt inn og ikke brukt av et vennepar, så den er jo ny den og! Liker ikke kjøpe brukt - og hvertfall ikke av folk jeg ikke kjenner.
Så langt vet vi om at vogn og stellebord får vi arve. Seng og vugge er kjøpt brukt (madrass etc nytt da) bilstol blir vi å kjøpe ny (ikke bestem type enda...)
Har det meste etter storebror så eneste jeg trenger å kjøpe nytt er tøy og det skal kjøpes nytt og ny seng siden storebror enda bruker sin sprinkelseng ellers har jeg alt
Bilstol kan leies f.eks. gjennom if, verdt å sjekke for å spare litt på det første setet Alle stolene deres er nyere enn fem år, og i noen tilfeller kan man beholde de etterpå.
Nesten alt brukt hos oss, er heldig og arver etter fire tantebarn. Jeg har også overtatt noe gravidklær etter min ene søster. Det er klart jeg har lyst til å kjøpe nye ting, mn gjerne mest fordi det er så utrolig mye søtt en får lyst på er allikevel veldig takknemlig for det vi kan spare ved å arve/kjøpe brukt.
Har fått masse brukte klær fra venninner og søster. Vogn og bilsete kjøpte vi brukt. Dette var kun brukt fra oktober 2014 til januar 2015. Kommer nok til å kjøpe vugge og seng brukt dersom jeg finner det jeg vil ha, så kjøper jeg heller ny madrass ol.
Vi bruker min gamle sprinkelseng og pusser den opp
Stellebord, stellekommode, kommode, klær, tepper, madrasser, laken og sengesett har vi kjøpt nytt.
Vogna kjøper vi ny og tenkte å leie bilstol fra if.
Ammeseng har vi laget selv og liker å lage det vi kan selv
En miks Får arve sprinkelseng, og noen klær som er ubrukt/lite brukt. Ellers blir det vel mest nytt. Førstegangsfødende, med null ting fra før så endel må nok kjøpes