Brukt bilstol

Nei sånn jeg har forstått det er det no no og kjøpe brukt bilstol på kjøp og salg sider, finn osv
For da vet man ikke om stolen har vært i en ulykke eller ikke. Men om foreldre eller noen du kjenner veldig godt skal gi bort eller selge bilstol og den ikke har gått ut på dato er det vell ingen problem :)
 
Nei sånn jeg har forstått det er det no no og kjøpe brukt bilstol på kjøp og salg sider, finn osv
For da vet man ikke om stolen har vært i en ulykke eller ikke. Men om foreldre eller noen du kjenner veldig godt skal gi bort eller selge bilstol og den ikke har gått ut på dato er det vell ingen problem :)

Vi skal se på den i dag. Vi har bestemt oss for å si at vi har funnet en stol billig et annet sted, eller noe sånt, slik at de ikke blir «sure» for at vi ikke vil ha deres. Dersom vi er usikker på den, altså. Skal i hvert fall ikke ha den forovervendte.
 
Jeg kunne hatt brukt bilstol hvis jeg kjente den første eieren godt og visste at de hadde behandlet den bra, ville heller ikke hatt en særlig gammel modell. Men vi blir nok med å kjøpe en ny, har funnet isofix+bilstol med duovogn til 6000.
 
Takk for alle råd og tips! Vi har vært og sett på stolen. Det er en Stokke bilstol med isofix, og vi får også en vogn som vi kan koble den til. Så det er egentlig veldig praktisk. De bruker fortsatt det andre setet, så det er ikke aktuelt enda uansett [emoji5]
 
Jeg kunne hatt brukt bilstol hvis jeg kjente den første eieren godt og visste at de hadde behandlet den bra, ville heller ikke hatt en særlig gammel modell. Men vi blir nok med å kjøpe en ny, har funnet isofix+bilstol med duovogn til 6000.

Det høres ut som en veldig god deal. Har sett litt på vogner og stoler på nett, og mye av det blir voldsomt dyrt!
 
Det høres ut som en veldig god deal. Har sett litt på vogner og stoler på nett, og mye av det blir voldsomt dyrt!
Har veldig lyst å kjøpe, men det er enda veldig tidlig. Håper tilbudet er der senere også.
 
Har veldig lyst å kjøpe, men det er enda veldig tidlig. Håper tilbudet er der senere også.

Det er jo tidlig, men jeg tenker det er lurt å ta tilbudene når man finner dem. Men skulle noe gå galt er det jo fælt å sitte med masse babyting, og så tar det så mye plass! Vi har fått ha alt på loftet til faren min inntil videre, så kan skaffe oss det meste vi trenger allerede nå.
 
Back
Topp