Brukt bilsete

Hadde ikke turt uansett hva som sto i annonsen jeg altså.

Er veldig lett for en fremmed og lyve om forhistorie[&:][:)]

jeg kjøpte det...

men bytta det ut etter 1mnd eller 2, for jeg synes det var så vinglette i bilen...
Men hun på babyshop sa jeg ikke trengte det,for setet funka som det sku,var ikke ødelakt, å var ikke særlig gammelt heller...

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

JEG er ærlig når jeg selger iallefall..og tenker at andre mest sansynlig er det også..
jeg prøver å tenke det beste om folk..men jeg er sikkert naiv..[;)][8D]

kjøper ikke gammelt da.

har et 1 år gammelt sete på finn, men ingen som kjøper det jo,...

Sign. men mitt sete er 3 år gammelt

Jeg prøver å selge et sete på finn.no, fått 1 henvendelse :p

Men skjønner ikke folk som kan selge ødelagte seter, er jo snakk om et BARNS liv..[&o]

ORIGINAL: Delightful

Noen som har kjøpt dette feks via Finn.no?
Hva er viktig å se etter?

hvilket du trenger??[8|] til baby ?? evt når[:D]

noen som selger her oppe i nord? regner med det koster en del i frakt fra sørlandet så....?[8D]

jeg hadde ikke kjøpt av ukjente, jeg kjøpte ekstrasetet jeg har hos besteforeldrene hos en her på bv som jeg har vært på treff med[:)]

Jeg har kjøpt brukt, men kun av folk jeg kjenner GODT.. slik at jeg VET at det ikke er krasjet med eller mistet i bakken..

Solgte Acta Graco setet på finn.no da det var for lite til han.. det gikk som varmt brød.. [:)]

jeg har lagt ut et på finn nå, og håper folk stoler på at det ikke har vært utsatt for kollisjon/andre skader..
Har også skrevet at jeg ikke sender det, nettopp for å unngå at setet skal bli skadet.

Jeg stoler på meg selv.. men ikke på andre.. så jeg hadde ikke kjøpt brukt via finn..

Du bør ikke ta et som må sendes, for det ødelegger jo potensielt setet...

Eg la ut et acta graco duo logick sete på torsdag og på kvelden var det solgt[:D]
Har ikkje vert utsatt for noen skader... Legger ikkje ut ting som er ødelagt for salg,vertfall ikkje babyseter

ORIGINAL: Dollface

jeg har lagt ut et på finn nå, og håper folk stoler på at det ikke har vært utsatt for kollisjon/andre skader..
Har også skrevet at jeg ikke sender det, nettopp for å unngå at setet skal bli skadet.

Jeg og! Ser liksom ikke for meg posten behandler det pent, og for at de skal gjøre det må en vel betale en pris som er høyere enn å kjøpe nytt sete [8D]

Back
Topp