brukt barnevogn

iselin22

Betatt av forumet
er det bare jeg som synes folk selger brukte vogner dyrt? når den er brukt i et par år burde vel prisen synke mer enn fra 8000 til 6000, eller? (8000 er da ny pris i dag, ikke da vogna ble kjøpt)

Synes det vertfall burde være halv pris av nypris etter et par år ja! Ellers er det jo nesten ikke noe vits å kjøpe brukt..

Har sett veldg mye rare priser på finn.no, men der er det jo mye rart da[&:][8D]

så ei som skulle ha 6500 kr for en emmaljunga edge duo, med søskensete, men drar jeg rett over fjorden til strømstad koster den jo det samme der bare helt ny. og en vogn må jo bli litt slitt etter 2 år. så jeg skal kjøpe ny, hvis ikke jeg får pruta da. hehe.

Det er jo så stort marked for barnevogner, fine brukte vogner kan man få mye for, og det vet selgerne, og det er kjøperne klar over...
Markedet har rett og slett bare blitt slik, og jeg forstår jo egentlig om de som har barnevogn ei kort tid og selger videre for så å kjøpe ny, pent brukt i noen mnd, at de ikke halverer prisen på vogna. Den er jo som ny, fin og i god stand, med garanti også. Jeg kjøpte brukt vogn, og jeg så at prisene på vogna var slik på finn.no, og vogna jeg kjøpte var i kjempefin stand. Den ser ikke brukt ut en gang :)

Men er vogna godt brukt, og det vises, så blir det jo noe annet. Mange slike vogner som selges dyrt ja ser jeg! Simo kombi fra 90-tallet til 3-4000 kr?? Neitakk!

ja, syns og det er myyyye dyyyre vogner...[8|]

Jeg synes det blir helt feil å ta prisen til en vogn som ble kjøpt for to år siden og satt på årets pris...Selvom det er nesten den samme type vogn så er det ikke...

Man skal ta prisen man kjøpte vogna for og halvere pga brukt så bør man trekke ifra enten 500 eller 1000 for per år...

Men kan jo skjønne at folk vil ha igjen litt for en vogn som knapt er brukt i 2 år...Sportsdelen er nok mer brukt og slitt enn bagdelen så den setter jo "litt" pluss da...Men ikke mye...Er jo mye penger i en ny vogn, men folk bør vel egentlig "lære" seg bruktsalg vettet...

Back
Topp